Gå til innhold

Vondt ved navlen, noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt veldig vondt inni navlen og sånn et par cm over navlen i dag og i går, det kommer og går litt. Og sist var det så vondt at jeg ikke klarte å bevege meg. Føles som om det stikker og svir (veldig) samtidig liksom... Kjenner tydelige spark og har gjort det en god stund er ca 18 uker. Så det er mye liv der i hvertfall. Når jeg sitter i ro har jeg det mindre. Noen som vet hva det kan være? kan dere være så snille å svare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg er 24 uker på vei og har noe som likner på det du beskriver..Særlig når jeg er ute å går ( har bare vært i det siste)..så er det akkurat som det svir eller gjør vondt bak navlen..men vet ikke hva det er?

Skrevet

Min mor hadde det likedan da hun gikk med meg. Navlen poppet etterhvert litt utover. Ikke farlig. Tror hun fikk navlebrokk, men er ikke helt sikker. Du behøver nok ikke være engstelig, men blir det vondere bør du ringe legen eller ta en telefon til føden. Jeg har god erfaring med å ringe føden når jeg er bekymret, der er de hyggelige og behjelpelige med svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...