2 gutter og 1 jente Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 mitt var naa 180/80...er det normalt eller hoeyt? har blitt saa hoven i fingrene det siste doegnet ogsaa, saa tenkte jeg skulle sjekke blodtrykket selv. Det var en del hoeyere enn vanlig (110/60) men veit ikke om det regnes som hoeyt alikevel. Noen som kan svare meg?
vår2007 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 troe d kommer litt an på hva blodtrykket er i utgangspunktet!alle har litt forskjellig blodtrykk(litt høyt eller litt lavt)Men det "ideelle"blodtrykket ligger på 120/80,rundt der..så 110/60 er fint blodtrykk d,men kommer ann på hva du pleier å ha da..Har ihvertfall skjønt at undertrykket er d viktigste og at det regnes som høyt hvis det er over 90... klokere?? =)
rampen_ Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 ja, det er veldig individuelt, ja... mitt bt er "normalt"når undertrykket ligger rundt 90-95 nå.. (ei uke til termin) eller det er litt forhøya da... men... men om jeg har (som jeg har hatt en del av i de siste ukene) et bt der undertrykket har variert mellom 100-110, DET liker dem ikke nei
katrine har fire gutter Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 BT er forhøyet dersom overtrykk er over 140 og /eller undertrykk er over 90. Vanlig at BT stiger litt på slutten. ikke svangerskapsforgiftning hvis du ikke i tillegg har proteiner i urinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå