Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte eg skulle vere litt flink å jobbe litt i hagen so eg ikkj eegentlig har... må fikse den opp litt... Men magen min ville ikkje det slik... Måttenok inn i god stolen igjen og slappe av litt.!!! Skulle hatt masse penger og leigd inn folk...off..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Anlegge vilter hage i sommer da veit du :)

Skrevet

Samme her. Skulle rake litt i hagen i forrige uke. Peste som en hvalross og var supersliten etter fem minutter. Så gubben måtte ta resten...

Skrevet

he he, jeg koser meg med hagearbeidet jeg, men nå må min kjære hjelpe meg med resten:) Litt for tunge de urnene...

Ellers er halve tomta her nasjonalpark, og det funker fint, det! Der må det ikke røres så mye som en kvist;)

Skrevet

Mannen min driver å jobber med et skur ved vatnet!! Så ikkje så masse hjelp å få der. får sjå om han vil hjelpe litt ein annan gang... må få gjort noke snart.. har masse vi må gjere rundt huset.. e ikkje opparbeid noke som helst enda... flytta inn i des 05.. nytt hus.. ifjor mura han litt.. så har ein del enda ja!!

Skrevet

Planting og luking går foreløpig greit. Har med meg en liten krakk som jeg kan sitte på når jeg luker, ellers blir det for tungt.

Krukkene som jeg har plantet i, må nok mannen plassere der de skal stå, orker ikke å løfte de så langt om gangen. Men det fikser han i løpet av 2 min, så det har han tid til når han kommer hjem.

Været i dag bare frister til utearbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...