Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 om at jeg er henvist til gynekolog for ultralyd vurdering(ul nr 2 pga noe med blodet) det jeg lurer på er, blir det en helt vanlig ul slik som rutine ul i uke 18, eller er det innvendig? hmmm
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 visst det er gynekolog du skal til er det mest sansynelig innvendig ul du skal ha... men hva var galt me blodet da?
ennaH Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Såvidt jeg har skjønt, bruker man kun innvendig ultralyd så lenge fosteret er veldig ferskt. Etter et visst antall uker, er det kun utvendig ultralyd som brukes.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg vil tippe det er utvendig dersom de skal sjekke babyen. Ser ingenting fra innsiden leneger så vidt jeg har forstått. hadde invendig i uke 13 og da var det helt i grenseland sa hun. Så bra de sjekker
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 ok, ser helst at det blir utvendig:) så da håper jeg på det:) har antistoffer i blodet, noe som svært sjelden er farlig, men jeg måtte ta ekstra blodprøve i uke 28, og enda en i uke 32, pluss denne ekstra ul'n for å skjekke at alt er bra!
gledeseg:) Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Hmm, jeg var på kontroll i uke 30 eller noe på Ullevål, og da tok de både innvendig og utvendig UL for å bekrefte at alt var greit...Jeg kom inn på natta med masse kynnere, og de var redde for at fødselen var rett rundt svingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå