Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 mange som sier at jeg har annerledes mage denne gangen....fikk gutt sist ( vet ikke hva jeg får nå)....men er det så enkelt at magen skifter fasong etter hvilket kjønn enn har i magen? Hva er deres erfaring? Blir litt lei av å høre guttemage å jentemage....har ikke så stor tro på det...Har du?
72mod"ferdig" Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 jeg tror ikke på d:) har annen mage nå enn sist og jeg venter det samme
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Liker ikke at man bruker anonymknappen for enkle/simple spørsmål som dette, vil derfor ikke svare!
Mirakelungen Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 har tre jenter og magen har vært annerledes med alle tre
bekka37 Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Du bruker jo anonymknappen selv! Hva er problemet? Må da være opp til hver enkelt hva de syns er best, anonymknapp, eller ikke. Jeg har ikke samme mage som sist, og venter ikke samme kjønn (sier de ihvertfall) men har vel ikke så stor tro på ar det kan synes utenpå
varg veum Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 jeg har ikkke lik mage.. sist sa alle jeg hadde jentemage men da fikk jeg gutt ...no sier alle guttemage..men ul sa jente...så får se...haha
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Magen er veldig annerledes denne gang, den er spissere og lavere. Jeg hadde guttemage sist og fikk gutt, har guttemage ved at den er spiss og ul sier gutt... Men lav mage betyr visst jente... så jeg vet ikke helt jeg da... Kjenner ei som fikk i des. og hun hadde guttemage hele tiden, men fikk jente... Så man kan vel ikke stole helt på mageform i fohold til kjønn....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Har helt lik mage som sist, sist var det gutt og nå tror de det er jente. Tror vel egentlig det har mest med kroppsfasong å gjøre, mer enn hva slags kjønn som er inni der.
MAMMA1 Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Hadde rund mage i forr sv skap og det ble jente, denne gang sies det å bli gutt og magen er megaspiss som en fotballkul.Jeg har aldri stolt på at magefasongen stemmer, men må nesten begynne å lure;-) Bærer magen lavt...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 JM sa at mageformen ikke har neoen ting med kjønnet å gjøre. Heller ikke endel andre tegn som folk mener har med hva slags kjønn det er.. Jeg får heletiden høre at jeg har guttemage, men i følge UL så er det en jente. Tror nok også det har å si med ens egen kroppsform hvordan magen blir, uten at jeg er noen ekspert på området.
MAMMA1 Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Som sagt tviler også jeg på at man kan se det på magen, men at det kommer an på ens kroppsfasong kan heller ikke stemme.Jeg har i utangspunktet smal kropp og ekstrem smal midje. Jeg burde heller kanskje fått en rundere mage i andre sv skap enn i første om det skulle stemme..denne gangen kan det ikke sees bakfra at jeg er gravid og jeg er snart ferdiggått:-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 Hi, hi , hi.... Så morsomt formulert overskrift. Klart jeg har samme magen. Har ikke akurat "mistet" den gamle og fått transplantert ny da. Men formen er anderledes nå enn sist jeg gikk gravid. Da var den rund og jeg ventet jente, nå er den spiss, og jeg venter gutt...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 ja jeg var veldig flink å formulere overskriften....thihi:-) Er så spent på om det med mageformen stemmer....får vel bare venter noen uker å se.....føler jente men har guttemage:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå