Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 sikkert et dumt spørsmål dette her, men jeg er i uke 16 nå og har fått en god mage allerede. jeg sover fortsatt på magen, og kjenner ingen ubehageligheter ved å gjøre det. men er det farlig for fosteret at jeg sover på magen?
Love my kidz Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Tja, ikke godt å si. Jeg ville vel begynt å la være å ligge på magen dersom du har fått kul. Jeg fikk ikke mage før uke 18, men synes å huske jeg begynte å tenke på liggestillingen før den tid. Men jeg tror ikke det er så farlig ennå i uke 16, babyen kan umulig bli klemt når den er så liten.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Det er ikke farlig å sove på magen. Det er etterhvert praktisk umulig. Og du vil få vondt lenge før det er farlig for bebyen inni der.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 det var godt å høre. var litt bekymret nå for at jeg kunne skadet den lille... legger meg ikke bevisst på magen, men snur meg i søvne. når jeg vokner ligger jeg på magen..
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 har hørt det ikke er farlig jeg da men. man skader vell ikke ungen av den grunn
preggymama_fødeklar Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Det stemmer det, at det ikke er farlig å ligge på magen jeg gjør det nå hver natt, er i uke 22 og gjorde det også sist under hele svangerskapet, på slutten lå jeg selvgølgelig ikke rett oppå magen men hadde et ben dratt opp under, for meg var dette den beste stilling. Så lenge du ligger behagelig er det ingen fare for barnet:-)
Gjest Ut på tur Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Jeg har begynt å få mage nå. Jeg sobner ikke på magen, men våkner noen ganger der.. men nå har det blitt en litt mer vridd stilling så magen kommer litt ut på siden... og det gjør jeg jo i søvne så da er det sikkert greit. Kan jo ikke sove med sele heller for å ikke snu meg
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 jeg ligger alltid på magen, men snur meg når jeg syns det blir ubehagelig.... men merker at magen egynner å komme litt veien ja:)
Snusmusa Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 jeg ligger på magen men babyen min sier ifra etterhvert med mye sparking!! Så da må jeg snu meg ) Er 21+5
Alba44 Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Jeg elsker å sove på magen, men flere uker siden jeg måtte slutte med det. Tror ikke det er farlig,men det ble etterhvert ubehagelig.
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 det er bedre om man har pute under magen og mellom knærne sånn at ungen får støtte, men har ikke hørt om det er farlig for babyen å ligge på magen, lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå