Gå til innhold

lite liv i magen i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket usedvalig lite liv i magen i dag...har kjent at han er der, men ikke mye.

Har sinnsykt tannverk da, og har spist 3 paracet og 2 panodil i dag.....kan det ha noe med det å gjøre...blir jo nervøs. Står på pakkene at de ka spises av gravide.....

Skal prøve å drikkke litt eplejuice, og se om han reagerer på det...da pleier han å sparke litt fra nemlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. har nesten ikke kjent noe i dag jeg heller. har en rolig baby i magen, men ikke så rolig som i dag. men våkner vel til mot kvelden håper jeg

Skrevet

Panodil er synonym preparatet til paracetamol, hvorfor kombinerer du de to? Det er jo ikke så uvanlig at ungen beveger mindre på seg nå som du er like før termin(lite plass i magen nå:) )paracet skal jo ikke være farlig for foster.. Ellers må du bare ringe føde/legen for en undersøkelse hvis du blir virkelig urolig, du er den som kjenner din kropp best:)

Skrevet

jeg har også en stille baby i dag...husker fra forrige gang at lillegutt sov i to dager i strekk før jeg fødte...håper det er tegn på at han samler krefter før fødsel....har fem dager til termin, og er rimelig klar.c:

Skrevet

hatt lite liv idag og igår jeg og. va inne på KK for å kjekke idag, men alt va helt fint=)

Skrevet

kanskje det er roligdagen?

Babyen min har også vært usedvanlig rolig i dag, knapt fått noen spark..

men nå på kvelden har hun kviknet litt til, og også tidligere har hun hatt opptil flere rolige dager i strekk, før hun er helt turbo noen dager..

men om du er syk/føler deg dårlig blir fort baby rolig! Og dersom du i tillegg har spist noen smertestillende, skal du ikke se bort i fra at baby tar til seg og blir litt sløv den og;)

Ikke noe farlig det.

Men som sagt, blir det for rolig til at du kan godta det, får du heller ringe føden og be om en ekstra undersøkelse:)

Skrevet

Min har også vært utrolig mye roligere i dag enn dagene før her, da har han vært helt i 100! Spiste en is tidligere i dag for å sjekke om han "var der" fremdeles, og da fikk jeg meg noen spark så det sang i ribbena! Dårlig gjort å forstyrre hviledagen tydeligvis.. ;)

Skrevet

Tror jammen de små har tatt helg! for lillepia i magen min har også vært mye roligere enn vanlig idag! har jo kjent henne litt av og til,men ikke like mye som jeg bruker...

Skrevet

Hehe, kanskje de blir så fornuftige når de kommer ut og - og lar oss slappe av og sove lenge i helgene? ;)

Skrevet

melder meg på her:-) Så rolig hun er i dag er lenge siden. Har drukket 3 glass cola og da rører det seg litt men tror hun er veldig trøtt i dag:-)

Kansje det er noe spesielt med denne dagen:-) den store hvile dagen...

Skrevet

Hehe..flere som har hatt babyer som har ligget i dvale ja:) Hos meg er det blitt litt mer livat nå på kvelden...er nok en blanding av at jeg har vært dårlig i dag, og plassmanggel inni magen tenker jeg:) Føler som om jeg bærer på stein! Magen er STEINHARD og så kommer det sånne små dunk innimellom...stakkars vesle gutten min -kan han ikke bare ta til vettet og komme ut - mye bedre plass her ute:)))

Skrevet

hi hi:-) ja akkurat det sa jeg i stad til samboer. hvis det er så trangt der inne kan hun ikke bare komme ut da.....Her er det stor seng med masse plass hun kan strekke seg på:-)

Skrevet

PUH, har hatt en så rolig helg at jeg begynte å bli bekymret. Men ser jo her at det er mange av oss som har det likedan.

Kjenner litt bevegelse men ikke vært så mye som det pleier å være.

Skrevet

kanskje det har litt med at aktivitetsnivået vårt forandrer seg når det er helg også?

Og så blir det jo dårligere og dårligere plass inni der, så det er jo normalt at dere som er veldig nært oppunder termin opplever at det blir roligere..

mannen min lo, han har ledd godt av disse fullmåneteoriene tidligere, og påstod at det sikkert hadde noe med månefasen å gjøre at så mange av oss opplevde at babyen var roligere disse dagene.. hehe

-kanskje er det noe i det? ;-b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...