prinsemamman Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg har plutselig begynt å miste så mye hår..... Har en gutt på 5mnd som jeg fullammer..... Noen som vet hva det kan være? Det er ubehagelig. Kan ikke gå med løst hår, det faller jo av hele tiden. Altså ikke ett og ett hårstrå men flere sammen.... Føler meg skikkelig guffen når jeg ser alt sammen Redd for hva det kan være og......
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg mistet hår til jeg sluttet å amme. Nå skal jeg snart sette igang igjen så jeg håper litt hår vokser ut igjen=0). Har endel igjen jeg tror det går bra=0)
Lumsk Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Been there, done that! En stund så dusjsluket ut som en bjørn hver gang jeg hadde vært der. Jeg fant ut at om jeg kammet håret mens jeg hadde i balsam så mistet jeg ikke så mye til daglig om jeg bare hadde det i strikk eller noe som holdt det samlet. Det er helt vanlig å miste håret etter fødselen. De fleste har fra et par mnd til et halvt års tid hvor de mister det håret man ikke mister mens man går gravid og hormonene hindrer at man mister det. Det er derfor de fleste får så tykt hår mens de er gravide. Ikke fortvil, det gir seg til slutt og ifølge frisøren min blir det omtrent som før gravidieten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå