Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg er 32 uker på vei og har et kjipt problem... Hver gang jeg og kjæresten min har sex så får jeg, for det første, ofte veldig mange kynnere i en halv time, time etterpå, og de kan ofte være ubehagelige. I tillegg kan jeg faktisk få vondt i magen og bli kvalm også. Vet at det ikke skal være skadelig for babyen at jeg har sex, men blir jo likevel bekymret.. Føler at pga dette så vegrer jeg meg mer og mer for å ha sex og det vil jeg jo i utgangspunktet ikke!! Er det andre som kjenner seg litt igjen her og/eller som har noen råd?
Gjest Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Ta det opp med legen eller jordmora på neste time. Det skal ikke være farlig for babyen såfremt ikke lege/jordmor har bedt deg om å ikke gjøre det. Håper det ordner seg for deg!
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 jg har det på samme måte.... jeg får vondt når vi har sex.. blir så lei meg hver gang jeg får så vondt.. da må jeg bare stoppe! :/ har ikke merket at jeg får kynnere... men får vondt midt på magen... lurer på hvorfor jeg får det... helt vil jeg ha sex så oftge som mulig, men vegrer meg unna når det gjør så vondt:(
tjorven 1 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg slipper billigere unna kynnerene hvis jeg ikke kommer ikke alltid så lett å ungå for min del men det gjør stor forskjell
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Har det akkurat som deg...får ikke til å ha sex får det blir ubehageli og vondt....har sterke kynnere etterpå..blir så lei meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå