Gå til innhold

uke 33.. når kommer det rå melk? har silikon .........

Anbefalte innlegg

Skrevet

burde jeg ha kjent noe nå? jeg har operert inn silikon og er redd dette gjør at jeg ikke kan amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ikke rett person til å svare. Har hatt lekkasje fra puppene siden uke 15 jeg da, så her var det nok veldig tidlig. Og har jo heller ikke silikon...

Skrevet

Forige gang jeg gikk gravid kom det ikke noe ut av puppen før lillegutt var fødd.... Og det er heller ikke kommet noe ut denne gangen, er nå 33+1! Det er helt normalt at ikke det kommer noe ut også!!!! Tror ikke du skal bekymre deg, det går nok kjempe fint!! :-)

Skrevet

Hei har ikke silikon men venter nr 4 nå og har ikke hatt noe lekkasje med noen av de. Men dessverre fikk jeg aldri melk heller så det ble flaske etter kun få uker. Har nå termin om 12 dager og fortsatt ikke noe så da blir det vel sånn nå også, men vil gjerne amme da. Så ikke bekymre deg du, det er vel like vanlig både og lekke og ikke tror jeg.....

Skrevet

Hei..

Jeg begynte å få i uke 22, har selv silikon. Men du skal ikke bekymre deg! De aller aller fleste men silikon kan amme!! Råmelken kommer skal du se:):) Vi må gjerne bare amme oftere pga litt mindre lagringsplass...

Skrevet

Jeg er i uke 36, og dette er andre sv skap. Hadde ingen råmelk i forrige sv skap før etter fødsel, og har ikke vært antydning i dette heller.Det er like normalt å få noe som ikke før fødsel.

Skrevet

Jeg er 36+2 og har ikke hatt en dråpe råmelk enda :o)

Og jeg har ikke silikon,,, :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...