Mandragora Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jenta mi er 5 uker, er så usikker på hvor mye jeg skal ha på henne, det er 15 grader ute... hva gjør dere?
jente06OGgutt09 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 jenta mi er eldre da, hun er 4 mnd, men jeg har på body, strømpebukse og en ulldress over.. men er det veldig varmt har jeg bare vanlige klær, og dyne og et teppe over... hun er god og varm iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå