Gå til innhold

ååh,småen har fått en tannebiss!!endeliiii;D


Meg&gutta~prøverpånr3

Anbefalte innlegg

stakkars nurket mitt,har vært plaget av den der tanna der i evigheter nå,men endelig poppet den opp,gitt;);)

både jeg å småen er ganske så lei og sliten etter mye sutring og søvnløse netter nå...:)

 

og forresten,er d bare min unge eller er det andre som har merket at så fort h*n passerte 8 mnd så har h*n gjort et "boost" i utviklingen?:):)

Her er det ivertfall sånn...må bare skryte litt da vettu...;)=p

 

Etter at han passerte 8 mnd så krabber han ,vinker,sier mamma og pappa(ventet lenge på det ja:p), reiser seg opp(på kne) etter ting,"synger" ,spiser selv og nå fikk han en tann... "alt " skjedde liksom på EN gang føler vi ,...hehe... han er bare 8 mnd og 3 uker,liksom:)

før jeg fødte han ,så så jeg for meg at en unge på 8 mnd var ganske så rolig enda...men han her er jo over alt iløpet av en dag. Følger etter meg over alt...skikkelig mammadalt...:P

 

Skryt litt du å da;);) hehe artig det=) er bare så fantastisk å få ta del i alt dette=)<3 priser meg lykkelig hver dag jeg får sammen med min lille prins<3 er nok garantert ikke alene om det;) har sagt det før,og jeg sier det igjen: det er herlig å være mamma=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...