Gå til innhold

Skikkelig deppa og oppgitt idag......syte innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igrunnen ikke noen konkret grunn utenom at jeg er nå 2 dager på overtid. Han har lurt meg flere ganger den siste måneden med sterke mens smerter og maserier som holder på i x antall timer for så stoppe. Jeg har ikke vært på sykehuset enda, for jeg vet at jeg må ha det mye vondere før det er vits i å reise inn (dette er mitt fjerde barn). Det er bare at det at jeg har trodd at det har vært i gang så mange ganger allerede. I tillegg har jo alle rundt meg "mast" i tre uker allerede.

Idag sitter jeg her med klump i halsen og vil bare grine for ingenting. Tror aldri denne ungen kommer ut. Skal ikke på overtidskontroll på sykehuset før den 26, og jeg kan IKKE gå så lenge. Jeg skal nemlig reise til sørlandet i konfirmasjon den 29ende......

Måtte bare lufte meg litt, sorry klaginga......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag i vei du:) Litt deilig å lese at det er andre som også har sånne dager! Jeg har da knappe 10 uker igjen å etter måla er jeg ferdig gått.....orker nesten ikke gå på butikken, er dritlei alle som spør å maser, når gikk terminen din ut f.ek, å da har jeg nesten 2.5 mnd igjen!!!!!!!!!!

Men du som er 4 gangs (jeg er 3) vet at bebien ikke kommer før den er klar......Trøste deg med det at bebien kan komme når som helst:)

Skrevet

Takk!!! Nå tror jeg faktisk slimproppen gikk, ikke at det trenger å bety så veldig mye, men håper på det. Hadde nettopp masse blod blandet slim i trusa, det har jeg forresten aldri hatt de andre gangene jeg har født. Har hatt masse slimete utflod de siste månedene, men nå var det faktisk blod med. Jippi!!! Kanskje han kommer ut en dag allikevel....he,he.

Skrevet

klag i vei. når man er på overtid så er det lov å klage og syte på alt!!! slipp løs tanker,tårer og hormoner så føler man seg så vel etterpå=)

*godklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...