Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Vi fikk brev før påske om at lille rosa hadde fått barnehageplass, men langt unna der vi bor. Jeg satte jord og himmel i bevegelse og vips, idag kom brevet om at hun har plass i barnehagen rett ned i gata her og på samme sted som søstrene begynte i for henholdsvis 11 og 16 år siden:-) Og jeg klagde for 3 dager siden!!! Det er imponerende! Og da kan søstrene hente og bringe henne de dagene de starter sent og evt slutter tidligere.....da blir det kortere dager for lille prinsessen og litt mindre dårlig samvittighet fra oss store;-)) Det er jo synd at hun må slutte hos Dailis i august, for hun har det flott der, men det er også snakk om praktiske ting da vi begge jobber. Og det blir en deltidsplass, så kanskje vi må trygle Dailis innimellom om det skulle knipe:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Klage er bra, da får de ut fingeren og begynner å jobbe med saken. Så deilig med bhg.plass, alt blir liksom litt lettere.... Selv om hun sikkert har det deilig hos Dailis. Her har vi fortsatt ikke fått svar på om vi har fått plass, men hvis jeg skal omskoleres så er jeg avhengi av å ha Knerten et eller annet sted. Selv om jeg ikke har lyst....
Travelmor Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Det er veldig bra at klager fører fram! Kjempepraktisk med barnehage i nærheten av der man bor. Særlig når man har større søsken som kan hente og bringe:-)
Maud Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer med en praktisk barnehageplass. Det hjelper å klage, det er det ikke bare dere som har erfart :-)
trebarnsmamma Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 ja det må være en lettelse at det ordner seg praktisk. Her vi bor nå er det full barnehagedekning, men der vi bodde før måtte vi ha barna vår i forskjellige barenehger og vi brukte nesten to timer hver dag på henting og bringing. Slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå