Gå til innhold

Her er dere jo!


Gizom81

Anbefalte innlegg

hei alle sammen og takk for sist! Har lurt på hvor folk fra bim holder hus, sitter her en en hikkende liten krabat på fanget. Har alle det bra? Håper alle hadde greie fødsler!

 

Ha en strålende dag i solen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er vi ja:) Jeg har det travelt, men fint. Fødselen gikk i en fei, under 3 timer fra første ri til hun var ute. Det var veldig intenst og jeg sa til meg selv "aldri mer" mens det stod på. Hadde ikke forventet en slik fødsel siden den første jeg hadde tok over 12 timer... Nå er jeg bare glad det hele er over:) Det er så deilg å ha henne utenfor magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Gizom!!

har hatt en hektisk tid etter fødselen, som forresten var like lang som forrige gang (litt over 20 timer fra første skikkelige ri)... som om ikke den lang-piningen var nok fikk jeg også blodpropp i foten, som komplikasjon etter fødselen. (gjorde SKIKKEIG vondt!!...) må nå ta spøyter morgen og kveld i 3 måneder... men er bedre nå! :)

det er godt å kunne komme seg ut igjen og vi har det veldig bra nå, er blitt en lykkelig familie på 4!! :)

vesla er kjempesnill og like nydelig som sin bror!! søskenlikheten er veldig tydelig!! :) morsomt å se!! ;)

håper du også har det bra, tiltross for en litt tøff fødsel (har jeg forstått)..?

klem. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja!

 

Fant fram til denne siden nå jeg også. Vi har det fint, sliter litt med vondt i magen og problemer med å sove på grunn av det. Men hun spiser godt og blir nok stor og sterk med tiden. Det er fortsatt helt uvirkelig å ha blitt mamma, og at vi nå er tre i familien. Men det er en helt vannvittig god følelse.

 

Nå skal vi straks ut på trilletur i det fine været, så vi skal nok kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Artig å se et kjent nick fra BIM!

Prøver å gjøre meg litt orientert her inne på DIB også.

Er så rart med denne overgangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...