Gå til innhold

Huff, nå er jeg så lei meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger være anonym her...Er så lei meg som dt går an få blitt...

Jeg glapp 3 mndr gammle babygutten min i dag....igjen......

Har ikke mistet han før, men har slått hodet hans før.

I dag glapp jeg han på badet. Fikk tak i han, men han slo hodet sitt på kanten på en hylle. Skulle bytte bærstilling, dermed så kastet han på hodet og tyngden tok tak i han og han veltet ut av armen min.

Er så redd noe skal ha skjedd. Han har skreket, ikke kastet opp og ikke besvimte han, Han er våken nå, leker og virker som før..Men jeg som mamma er så lei meg og trist...

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig vanlig at disse små utsettes for slike uhell. Hvis han er i fin form og ellers virker grei ville jeg ikke tenkt noe mer på det, men nå blir du nok litt ekstra oppmerksom neste gang han turner :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bare tenk på hvor mye hodet tåler under en fødsel! Skal liksom presses ut gjennom et lite hull!

Skrevet

Min Hannah sparket seg ned fra sofaen og landet med hodet først da hun var 2 mnd..jeg var hos legen med henne. Han sa det at barna våre har faktisk vært gjennom en fødsel de også, og tåler veldig mye! så lenge allmenntilstanden er bra; hun smiler, spiser,kaster ikke opp og er våken etc så har det nok gått bra. Jeg var bekymret for at det kanskje kunne ha oppstått hjerneblødning, som etterhvert ville ha utviklet symptomer, men fikk da beskjed av legen at dette ikke skjer så små barn..

Det han sjekket var kravebensbrudd, men da sier ungen ifra, for dette gir smerter.

Så hvis barnet ditt er som før, så tror jeg du kan ta det med ro, og heller være gla for at det har gått bra;)

men det er en skremmende opplevelse ja...

Skrevet

Jeg har også opplevd noe lignende med min eldste sønn. Han var ca 6 mnd når han datt ned fra senga. Han lå i vår seng og sov, og telefonen ringte. Jeg sprang ned i 1. etg og mens jeg står i telefonen hørte jeg plutselig at han våknet og før jeg visste ordet av det hørte jeg et DUNK! Huff a meg! Det var en skremmende opplevelse, og jeg hadde vondt inni meg lenge etterpå. Men som sagt - de tåler faktisk mye mer enn vi tror disse små. :o) Så de vonde følelsene dine vil nok komme bort etterhvert! :o)

Skrevet

Innlegger her: Huff...ja...Man føler seg så elendig som mor..

Forrige gang det skjedde var at jeg klarte slå hodet hans oppunder kannten på en køyeseng.. Men denne gangen var det værre. Han har fått skikklig kul på siden av hodet kjenner jeg.

Det jeg og tenker er om han får varige men, hjerneskade feks... Men håper det gikk bra denne gangen og...Huff....Like lei meg ennå...

Men godt å høre at jeg ikke er den eneste...Men ignen av dere har "MISTET" barnet deres nesten..slik jeg gjorde....

Føler jeg er totalt ubruklig som mor....

Skrevet

Jeg har ikke mistet Martin men har dunket hodet hans i både det ene og det andre. i tillegg har han krabba ut av sengen min. Du føler deg søppel når det skjer, men det er bare hendelige uhell. Dessverre...

Skrevet

Skjønner godt at du er veldig lei deg! Det blir de aller fleste mødre når det hender noe med barna.

har du vært på legevakten? Jeg drar bestandig dit med barna når de faller, for å være på den sikre siden. Det har hendt at de har tatt røntgen, men som regel sier de at du skal se an allmenntilstanden, pupilene og vekke dem det første døgnet for å se om du får god kontakt med dem!

Du er ingen dårlig mor fordi babyen din har falt ut av armene dine. Lykke til!

Skrevet

Huff.....takker for svar.... Føler meg littt bedre nå, selv om det er vondt for meg ennå..

Forblir ikke anonym lenger da...:).

Han er gode gamle lillegutten min nå....gudskjelov..Men en kjempekul i hodet....

Holder godt øye med han...

Skrevet

men det er som hun over her skrev at det er viktig å vekke de å sjekke tilstanden den første døgnet. men sålenge han ikke svimer av et øyeblikk etter fallet så er det som regel ingen fare. men dersom skriket ikke kommer med engang bør du ta en tur på legevaktn til neste gang ;) for slik er det no en gang, ungen slår seg, men de tåler mye!

Skrevet

Ja, og her har skriket kommet med en gang. Eller han blir stirrende på oss pga et sjokk antagelig, et par sek, så kommer gjeipen og hylet... Regner med at det betegnes som med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...