kulemagen Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Er 31+6 nå, siste uken fått stadig flere kynnere, ikke vonde men påfallende mange flere enn tidligere. Spes når jeg går på tur, selv om jeg pga ryggen går korte, langsomme turer. GJør dette noe? Skal jeg ta det enda mer med ro? (nesten ikke mulig...), eller er det bare en naturlig utvikling? Skal til kontroll tirsdag, skal nevne det for legen, men tenkte jeg kunne høre med dere i mellomtiden...
*juligutten* Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 hei! jeg er i uke 29,har hatt kynnere hver dag siden uke 27,spesielt når jeg bøyde meg og stresset..fikk beskjed om å ta det med ro og ikke gjøre de tyngste jobbene:)men blir nokså rastløs til tider..
nybakt_mamma Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 er med i denne gjengen jeg også. bynte på mandag. hard mage og litt mens smerter. kommer hele tiden. hvis jeg går for fort, står for lenge eller reiser meg for fort opp... slitsomme greier....... er i uke 32
77modell Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg har hatt kynnere siden uke 16, nå er jeg 30+4. Kynnere hele dagen lang uansett hva jeg gjør eller ikke gjør. Ikke farlig så lenge de ikke blir regelmessige, da er det rier. Hjelper deg bare på vei, bra med kynnere. Sies at de ikke skal være vonde, men mange av mine er skikkelig vonde, men fikk beskjed fra JM at så lenge de ikke er regelmessige er det "greit". Ble du klokere:)
Mirakelungen Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Har termin 13juni og Har hatt kynnere siden uke 22. De blir verre og verre ettersom jeg nærmer meg termin. De er ikke så smertefulle som ekte rier, jeg overlever dem. Ekte rier går det ikke ann å ta feil av. Kynnerne mine kan bli verre hvis jeg er mere aktiv den ene dagen. Har ikke gått på en stund men det skal ikke mye til førjeg får onde kynnere, du må bare slappe av, holde deg unna ting du blir sliten av:)
kulemagen Skrevet 14. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2007 Takker for svar! Har tatt det veldig med ro idag, og da er det mye bedre.
katrine har fire gutter Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Hadde masse kynnere fra uke 16 i forrige svangerskap. Var helt sikker på å føde før tiden. Men fødte ti dager over termin. Og hadde veldig grei fødsel. Kanskje fordi livmoren hadde øvd seg så mye på forhånd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå