Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Noen som vet sånn ca det avtar litt med den tissinga eller?? hehe.. føler jeg må på do hele tiden jeg. klemmer så veldig på blæra hehe
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 bra det ikke bare er meg.. føler je liksom nettopp var der så.. å å igjen
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Sikkert aldri :s Er i uke 22 nå, og løper fremdeles på do nesten hele tiden:p Men regner med at når hun kommer i juli, så får blæren fred=) hjihi
Gjest Ut på tur Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg tror liksom at det blir bare værre og værre til ungen er ute sånn som jeg har forstått .... jeg løper også... hele døgnet
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2007 ææ ikke si sånn da ;P jeg som går å tror det snart gir seg
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Skriver meg paa her.. tisser heeele veien heheh:P typen syns det er morsomt saa mange ganger jeg maa springe paa do... har aldri foer i mitt liv vaaknet paa natten av at jeg maa tisse saann.. men i dette svskapet vaakner jeg hver natt av at blaeren holder paa aa sprenge hehe.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 hehe nei det ekke arti det derre .. ivertfall ikke om natten når jeg våkner flere ganger pga jeg må på do oxo er jeg så utrolig trøtt =( hehe
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2007 *ler* jeg løper i svingene mitt på natta får å rekke do.. kjennes ut som blæra skal eksplodere ved neste bevegelse
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 føler med deg. hehe. hater det, spes om natta, da er det værst..
velsignet med to Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Springer hele tida jeg også. Er verre enkelte dager, og nesten ingenting som kommer ut jo. Og våkner HVER natt ca halv 5, da greier jeg ikke å holde meg lengre
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Er no godt å høre at det er flere av oss som lider av "akutt-blæremåtømmes"
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2007 er som meg da.. kjenner jeg må såååå på do, så er det så vidt det komme rnoe. hallo liksom
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 hehehe ja morsomt aa vite at man ikke er alene :P Proever hver natt aa finne en mulig stilling der jeg ikke kjenner saa godt at blaera er full.. saann driver jeg paa en stund, aa vender og snur meg ... hehe. helt til det bare ikke gaar lenger... troett i trynet kjapper jeg meg ut til do hehe... stress! Aa saa er det ikke alltid dt er saa mye som skal ut heller. men foeles ut som om man har noen liter hehe..
Nei! Ikke en til! Skrevet 14. april 2007 #15 Skrevet 14. april 2007 Så deilig å høre at det er flere - jeg hadde begynt å bli bekymret over at dette ikke ga seg, og jeg begynner på uke 15 i morgen. I svangerskapsboka står det nemlig at dette er et problem som gir seg rundt 12. uke når livmoren kommer opp fra bekkenet, og jeg hadde oppriktig begynt å bli bekymret for at det kanskje var noe galt der inne. Phew... Takk!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #16 Skrevet 14. april 2007 hehe det har jeg oxo lest.. at det skal gi seg men ikke her gitt saa vi faar nok bare holde ut :D naa skal det oxo sies at jeg drikker en del om dagen. er ganske saa toerst :P Men er nok heelt normalt slik vi har det. jeg saag jo paa ul hvor lite mellomrom det var mellom det babyen min laag med hode sitt og til blaeren min.. hun kommenterte at jeg kjennte nok ofte at jeg maatte tisse.. hehe.. og naar jeg forsto hvor naer den ligger og presser, saa er det ikke rart :P
Spire i magen ツ Skrevet 14. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 14. april 2007 blir bare værre å værre jeg hehe.. ligger om natta å kjenner jeg må p do, prøver holde ut får å slippe stå opp. men neia hehe uansett så må man bare løpe
Gjest Ut på tur Skrevet 14. april 2007 #18 Skrevet 14. april 2007 Jeg har erfart at jeg ikke går oftere på do om jeg drikker mye. eneste forskjellen er at da tisser jeg litt mer.. og vi trenger jo ekstra veske nå... bare et tips liksom Jeg snakket forresten med legen min i går om at jeg var ofte å do. Uke 23 nå. hun sa det var helt vanlig
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2007 #19 Skrevet 14. april 2007 Kan tenke meg at det blir morsomt når hun virkelig begynner å trykke på den i tillegg:P hehe... "heldigvis" skal hun jo bare ligge der å ødelegge nattesøvnen i 36 uker :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå