Jerry 82 Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Lurer litt på hva dere skal ha på dere, hva dere skal dresse opp deres små håpefulle i, og hvor gamle de er. Min gutt blir 11 mnd 17 mai, og lurer litt på hva jeg skal kjøpe til han. Må jo stase seg opp litt
jente06OGgutt09 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 jeg har kjøpt bunad til amalie på exit... kosta 259.. de har til gutter oxo, de er kjempe fine.. bare et tips:)
mai mammaen til to Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 vi vars å heldige at en bekjent av oss har strikket en helt NYDELIG bunad ( hardanger bunad) til datteren min..så den skal hun vise seg stolt frem i på 17 mai.. hun er da nesten akkurat blitt 1 år... i fjord var hun bare en uke gammel. da hadde hun en søt kjole på seg..
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Ja... Vi har kjøpt en søt matros kjole til vår lille tulle....
så var vi 4 Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Har kjøpt Martin ei dongerijakke med fleecefor i, og så skal han ha på seg ei skjorte han fikk fra farmoren i julegave som er kjempefin og litt tøff, og ei dongeribukse eller penbukse. Må vel finne noen sko også til han. Martin er litt over 11 mnd da.
Arb.ledig husmor Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Kor har du fått kjøpt sånn kjole?? Og kor stor e ho?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Tuppa er ca 5,5 mnd til 17.mai og jeg kjøpte bunad til henne igår:-) Venter på at den rette str til mini på 2 år skal komme inn slik at de får like bunader til 17.mai. Den skulle komme etter helga:-) Har kjøpt bunad på exit, syns de var kjempefine:-) Hva jeg selv skal ha på meg aner jeg ikke:-(
mamma0306 Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Jenta mi på 6 mnd fikk bunad i dåpsgave, og selvfølgelig skal hun ha den på på 17.mai! Men jeg finner ikke skaut! Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt skaut uten altfor mange blonder og dill på? Hadde håpet å finne et med lue i, men jeg finner kun i farger, eller med altfor mange blonder (etter min smak)... hjelp! noen....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå