Gjest Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Jeg mata mini i natt.. Han rapa og gulpa litt, så la jeg han oppi bagen sin igjen. Jeg holdt på å sovne igjen da jeg hørte det gurgla oppi senga... Da hadde han kasta opp så jooooma etter!! Ansiktet var dekt av spy... Samt håret, dyna, hele overkroppen og området der hodet ligger... Hva om jeg ikke hadde våkna da...:/
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Huff, det hørtes veldig ekkelt ut!! Bra at du var i nærheten.. Men jeg tror at vi mødre sover veldig lett, og får med oss alt som skjer med babyen, selv om vi sover.. Så tror du hadde våknet uansett..)
manonym Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Dette har gutten min gjort mye også, men heldigvis har det vært på dagen og jeg har vært ved siden av. Han gjorde det mye i en periode, helt til jeg valgte å prøve å slutte å gi tran (gir dråper isteden), etter det har han ikke "spydd" en eneste gang!=)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Uff da, håper det går bra med lille Emil ! Det var ikke sprutgulp da? Jeg tror også at vi mødre har en indre radar som sier ifra, selv om vi sovner, at nå må vi våkne, for nå er det noe med barnet !
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 huff så skummelt! dette kjedde med Alexandra rett etter at vi kom hjem fra sykehuset også heldigvis så lå hun i senga mi der og da så jeg våkna jo med en gang..skummelt:S heldigvis er det ikke farlig ifølge HS bare den maten som ikke har plass i magen som kommer opp igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå