Gå til innhold

I dag slutter jeg med strømpebukse på den lille

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som slutter nå,eller allerede har sluttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke så lenge til vi slutter her heller : )

Skrevet

Nei,nå er det jo vår.

Skrevet

Jeg har ikke tatt på han strømpe bukse i dag, og skal heller ikke gjøre det.. Er så fint vær ute i dag..:o) Men kommer til å se dag ann..

Skrevet

Jeg har aldri brukt strømpebukse på minsten.....

Skrevet

oisann,det hørtes kaldt ut

Skrevet

Skal bruke det en stund til.

Skrevet

Vi kommer nok til å bruke strømpebukser en stund til!

Skrevet

vi kommer nok til å bruke strømpebukse en stund til vi også:) bedre det enn at de blir kalde og syke..

Skrevet

hvorfor skal folk slutte med str bukse?? har aldri skjønt det jeg..

Her brukes str bukse året rundt etter været, ikke etter årstidene...

Skrevet

Enig med deg, børdi :) Her jeg bor kan det være vinter i juni og vår i februar, så det er umulig å beregne påkledning bare etter årstid. Vi har også noe som heter "vind".

Skrevet

gutten min har aldri hatt på seg strømpebokse han. har heller på han et ekstra pled. det blir for varmt for han inne med strømpebokse på.så da blir det mye styr med av og på kledning.

Skrevet

børdi Du kan ikke må ramme alvor mene at når det er 20++++++ ute så har dine barn på seg strømpebukse.

Skrevet

har jeg sagt jeg har str bukse på ungene i 20 +?? hehe

Jeg sa jeg har ikke noe tidspunkt for å slutte å bruke det, str bukse brukes hele året ETTER VÆRET.....

Og etter været betyr da i mitt hode og de fleste andres, at den er på når det er kaldt og av når det er varmt. hehe.---

Skrevet

Lillegutt har gått uten strømpebukse en god stund nå.Har kun brukt bukse.Han klør ikke så mye på eksemet sitt nå når han har mindre klær på seg.Deilig å se at han trives mer :-) Og at det er vår i lufta.

Idag lå han i vogna med kort body og et tykt pledd rundt seg.Vi tok bort vognposen forrige uke.Men vi passer på at han ikke får trekk på seg.

God lørdagskveld!

Skrevet

Vi har ikke sluttet enda, kommer nok t å ha det på en stund til, iallfall til forkjølelsen er borte :o) Jeg er enig m børdi om at man har det på etter hvilket vær det er ute.. Inne ligge ho kun m strømebukse og body på, og så tar vi på bukse når vi går ut..

Skrevet

Ja, her legges heller ikke strømpebuksa vekk, den kan gjerne komme på en kald sommerdag den.

Ellers så er jeg så "tullete" at jeg liker å ha babyen ikledd bare body og strømpebukse når vi er hjemme om dagene. Syns det er så god bevegelighet for barn når de får leke slik som det, godt for babyen å slippe bukser. Og storesøster representerer også ofte i dette antrekket, når vi er hjemme vel å merke! :)

Skrevet

børdi ok,missforstod deg litt jeg da,men uansett setter du vel ikke strømpebukser på barna om sommeren,da er det jo varmt.Jeg slutter i dag,fordi gradestokken steg over 20 og det har vært ganske mildt lenge nå.Bortsett fra et par dager da.

Jeg er mer redd for å ta av strømpebuksen en dag,og så for å ta den på igjen en annen dag,da venter jeg så lenge at jeg tror at varmen vil holde seg en stund fremover.Regner ikke med at strømpebuksene blir brukt igjen før til høsten.

Skrevet

Enig med deg ammekua:) Her går det også i behaglie klær året rundt..

Syns man først å fremst skal kle barna i goe klær, som er gode å ha på.. Så får mote klærne komme på til fest:)

Skrevet

legger heller ikke strømpebuksa vekk. må se ann tempraturen. har strømpebuse på enda han min.

Skrevet

Amelíe har skjelden brukt strømpebukse, siden hun frem til nå har brukt kun ull, og lagvis.

Først nå bruker vi andre tekstiler enn ull, nå når hun er over tre og et halvt kilo.

Skrevet

Når man bor et sted der temperaturen kan være den samme midt i januar som i juni, så beholder vi str buksen heeeeeele året.

for hender det er full storm og 7 pluss bare midsommers her..

Og da er det på med str bukse.

Av og på hele året.

Hun blir syk med infeksjoner, bare noen tenker på å nyse på henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...