kfitjar Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Maserier er rier som ikke har effekt. Når en har kynnere blir magen hard, og det varierer hvor lenge den er det. Med maserier (iallefall hos meg) så kjenner du hvordan deg bygger seg opp og er "vondt" for så og avta igjen. Vare ca i 30-60 sek., og er ofte uregelmessige. Det som gjør dem annerledes enn vanlige rier, er at de blir liksom aldri vondere. Har vært plaget med de VELDIG mange netter og dager de siste ukene. Men dette er mitt fjerde sv.skap, og har bare hatt maserier forrige gang og denne gangen. Håper du forsto noe av dette!
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Da er det det jeg har hatt de siste netterne... kan de ikke bare bygge seg opp til rier;P.. bare en uke igjenn nå... hehe... de kalles vell mas rier for at de er noe herk;-P... fører ingen vei...
kfitjar Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Helt enig.....de er også kalt lure rier og det er de. Du må ha lykke til Sj84, håper at de blir vondere snart og du slipper å gå over.
Bergene Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Jeg har siden torsdag hatt kjempe mye mensenmurringer! Forskjellig hvor lenge de varer, men de fleste ca 15 sek, og er helt uregelmessige. Og forskjell på hvor vonde de er, noen kjenner jeg knapt, mens andre er ganske så vonde. Våknet i natt av at de kom en liten stund sykt tett, og da begynte det å bli en sånn liten topp også, sånn at de begynner svakt før de blir vondere noen få sek. Det er bare i magen, akkuratt som mensensmerter i magen. Er dette bare maserier tror???
kfitjar Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Jeg er ikke noen ekspert akkurat, men det kan nok kanskje høres ut som maserier ja. Hvis de blir vondere og vondere og varer nærmere ett minutt fra de begynner til de er ferdige, så må du kontakte føden, for da er det nok vanlige rier. Lykke til!
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Takk nei håper ikke jeg går over nei:-)... men stresser absolut ikke ennå.. men når man først skal få disse vondene, å ikke få sove på natta kan de ikke da være skikkelig vonde da å føre noen vei;-P.... hehe.... lykke til dere å;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå