Gå til innhold

underlivsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her om har hatt det? Jeg har hatt det flere ganger før jeg ble gravid. Hadde ingen problemer med å bli gravid, har ett barn+ en abort. Nå har jeg fått det igjen 9 mnd etter fødsel. Det er helt for j... vondt. Har akkurat begynt på antibiotika.Noen som har blitt gravide flere ganger etter underlivsbetennelse? Er redd for å bli steril siden jeg har hatt det så mange ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt både livmorbettennelse, egglederbetennelse og abort , og hadde ingen problemer med å bli gravid. Du kan vel bare bli steril hvis du går for lenge med betennelsen, da skal det være nokså alvorlig. Masse blødninger ol. Det går sikkert bra med deg!

God bedring!

Skrevet

Hei! Jøss, visste ikke om noen andre som har hatt det jeg. Hehe. Hadde det sommeren 05. Det er den jævligste form for "sykdom" jeg har kjent ever... DEn ligger rett under fødselen når det gjelder smerte... Føltes som jeg gikk med piggtråd eller kniver langt inn mellom beina, og det tøyt ut masse gul væske.... Åååå...grøss... Var det noe lignende du opplevde? Vet ik hva slags betennelse det var, fikk bare beskjed om at det var betennelse i u-livet. Hm... Jeg blei hvertfall gravid 5 mnd etterpå, med en gang pille var borte :)

Skrevet

Ja, det er helt jævlig. Har det så vondt at jeg bare vil sitte å grine:(

Uansett, det er fint å høre at andre har hatt samme problem og blitt gravide.

HI

Skrevet

Kan jeg spørre om du vet grunnen til du får d? Jeg tror jeg hadde kjempeirriterte slimhinner etter soppinf og eksem i u-livet kombinert med ny partner med veldig stor penis. For sex gjorde j** vondt, og plutselig fikk jeg betennelse... Livredd for å få det igjen

Skrevet

Nei, vet ikke grunnen. Jeg har hatt det flere ganger også før jeg ble gravid. Ikke merka noe spesielt i forhold til sex. Legen sa at slimhinnene kan være irriterte etter fødsel og mente det kanskje var grunnen denne gangen. Ellers har jeg god erfaring med melkesyretabletter(ecovag o.l) som forebygging

Skrevet

Jeg har også hatt det et par ganger og min gynokolog mente det nok det var en kombinasjon av det som hun over her fikk det...

men hadde ingen problemer med å bli gravid her...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...