#tutta 26# Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Det gamle nicket var #tutta 25# og det nye er #tutta 26#
scubagirl med scubababy Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer så mye med dagen idag tutta... Håper du får en fantastisk bursdag... Og ser ut av vinduet at sola kommer til å skinne som bare det idag.. på årets første sommerdag.. Klem fra....
Yoggy ; ) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 God morgon tutta.. å grattis på fødelsedagen din. .hoppas du får en fiiiiiin dag idag. Klem fra høyfjellet
*dragonfly* Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 grattiss med dagen. Men du; hvordan endrer man nick? alderen min i nicket mitt er feil .....hm...???
fox`y Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 grattis me dagen:) håpe du får en kjæmpe dag og kos dæ masse:)
#tutta 26# Skrevet 14. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2007 Takker....!!For å bytte nick går du inn på din egen side og så inn på brukerinformasjon.Der fyller du bare ut med nytt nick og trykker på godkjenn:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 heisan!!! Gratulerer masse med bursdagen din i dag:):)Får håpe du får en super fin dag,ser jo sånn ut foreløpig da (været) Ellers er det bra med deg??? Fikk ikke kommet på treffet på torsdag jeg,var opptatt...Spennende på ul.lyd i går?? Hvor var du hen da?? Så de hva det er eller??? Skal til legen 23 april jeg så da skal vel vi bestille time til ul,lyd:):_) Spennende spennende.... Ha en KNALL bursdag da:)
#tutta 26# Skrevet 14. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2007 Hei tessa83!Lenge siden...hehe...Ja alt er bra med meg:)Du må bli med på neste treff da,var veldig koselig selv om vi bare var 5 stk.Ultralyden var kjempefin.Var hos en privat som holder til på Åråsen som heter Heggelund.Han var kjempekoselig.Kostet 500,- men absolutt verdt det!!Kunne ikke se hva det var men alt var bra med den lille.Den sprella rundt der inne og han sa det var et aktivt foster:)Gled deg!!Var så gøy:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Så koselig da:)Å se den lille ligge å sprelle rundt..... Har lyst å bli med på neste treff,Holdt dere på lenge?Bare 5stk ja,bedre enn ingen da.. Men denne private ultralyden,måtte du bestille den selv?Ikke gjennom doktor? Ja gleder meg maaaaasse til vi også skal:) Planer for helgen da?? Skal bare være hjemme i dag jeg,nyte solen og være litt flink inne *kjipt kjipt*hhihi.......
#tutta 26# Skrevet 14. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2007 Vi var vel på peppes et par timer tror jeg.Jeg bare ringte selv jeg og bestilte.Hvis du har henvisning fra lege er det litt billigere,men da må man jo ha en grunn til det.Telefonnr. til Heggelund er 64845660 og det lønner seg å ringe litt tidlig på dagen tror jeg.Planene for helgen er ikke så store.Skal ha noen gjester i dag.Mamma,pappa,svigers kommer.Og det fine været ute må jo nytes litt fra terrassen hvertfall:)Må være litt flink inne jeg også før det kommer noen hit:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Oki....Får se om jeg ikke får somla meg på neste treff..Når er det ?Vet du noe om det eller? Kanskje jeg skulle ta en tlf til heggelund,har jo så lyst å se denne ungen min da..........................Tar sikkert en god stund fra legen sender søknad og til jeg blir innkalt...... Koselig med bursdag da;):) Ja det er supert vær nå da,men syns solen kunne vist seg LITT mer enn den gjør akkurat nå liksom....Men men:\
#tutta 26# Skrevet 14. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2007 Det er ikke satt opp noe nytt treff enda.Jeg er veldig glad jeg bestilte en time hos han for det er jo så lenge til den ordinære ultralyden.Sola kunne jo bare kommet for fullt den nå:)Skal spise litt sen frokost vi nå men vi snakkes vel snart igjen:) Hadetbra...!!!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 14. april 2007 #15 Skrevet 14. april 2007 oki,,...Kanskje jeg å skulle tenke på å spise frokost,...Er alene hjemme,sambo er på dugnad på golfbanen..Deilig å ha huset for seg selv.....Vi snakkes igjen vettu;);) Ha en fin fin bursdag,,!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #16 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer saa maaasse med dagen :) Haaper du faar en kjempe fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå