Gå til innhold

Få symptomer-------dårig erfaring med det


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Torsdag da jeg tok test var jeg kvalm hele dagen og det meste av kvelden. Fredag var jeg litt uggen, og stikninger i magen. I dag ingenting (men det er jo tidlig på dagen enda da). Blir litt skremt når jeg har få symptomer,hadde det slik sist også og det endte i en MA(oppdaget uke 12,døde i uke 9). Kan man få tatt HCG-blodprøve til legen i noen dager for å se at det stiger? hvis det stiger så tyder det jo på at alt er bra der inne. Vet at det er mange som har få symptomer og det går bra med dem,men denne gangen ville jeg helst hatt mye symptomer. Jeg gikk og bekymret meg for en ting noen dager før positiv test og 2 dager etter(kanskje derfor jeg var så kvalm på torsdag?) lurer nå på om det at jeg gikk og bekymret meg for kan ha innvirkning på at det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Forstår godt at du bekymrer deg når du har opplevd det du har!

 

Iallefall, det trenger ikke å være noe galt, nei! Jeg venter mitt 4. barn på julaften, og har alltid hatt få symptomer de første ukene. Har alltid merket selve unnfangelsen og hatt smerter i underlivet fram til uteblitt menstruasjon, men fra uke 4-5-6 har det liksom vært litt rolig. Kjenner at det er noe der ved at magen er oppblåst og litt øm, men ikke noen andre symptomer.

 

Det er helt ok å få tatt urinprøve hos lege/jordmor/helsestasjon. Du har rett i at hormonproduksjonen avtar dersom det har sluttet å vokse i magen, så det vil vel vise seg på en prøve vil jeg tro.

 

Ønsker deg all lykke!!! Nyt svangerskapet og det lille nurket du er i ferd med å bringe til verden! Du er i ferd med å oppleve et mirakel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...