Gå til innhold

Flere som synes tiden går sent?


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg bare går og venter på 6-7 juni for da er det 12 uker,vil bare ha overstått de 12 ukene fortest mulig. Er nå 4+3 ca. Sikkert flere som har det slik,man går jo ikke å nyter de første 12 ukene,for man er jo bekymret for alt som skjer og lurer på om det er normalt eller ikke. Skulle ha vært ett apparat slik at man kan følge med hver dag (som man kan ha hjemme) for å se at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Synes tiden går veldig sakte- er i sjette/syvende uke, men lenge lenge til 12 likevel. Som du er jeg bekymret for alt, oppdaget en dråpe blod i sted og ble kjemperedd, men ahr roet meg ned litt siden det sluttet med en gang. Ønsker meg en tidlig ultralyd sånn at jeg kan roe meg litt ned, men har ikke vært hos lege enda, så får få det unna først. Har nettopp skiftet fastlege, så helt nye lege og det er ikke så kjekt, men vil likevel ha time så fort han vil ha meg inn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heldigvis tidlig UL,regner med det blir i uke 11/12, grunnen til det er at jeg har epilepsi. Sist hadde jeg UL i uke 12. Tiltross for at jeg får tidlig UL,så kunne jeg ha tenkt meg det tidligere enn uke 12. Men det er ikke sikkert det er noe vits i det,vet ikke hvor tidlig man kan se noe på UL jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa....

jeg skal på ul i uke 8.....

var d med min sønn også....

man ser den lille da;););););););););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj,kanskje jeg skal spørre om det? er det legen som ordner det eller må jeg ordne det selv. Kan jo ringe å snakke med legen som tok UL på meg sist(det var hun som var der ved utskrapingen også).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen ordner d men d er ikke på sykehuset da...så jeg betaler 350kr tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...