Hvalerbaby Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Nå er jeg litt engstlig. Jeg var på do til morningen i dag og oppdaget at jeg blodde lnormalt og blø litt da?itt. Var ikke mye men allikevel blir jeg veldig bekymret. Er i uke 5+5. Jeg har ingen særlige symptomer på at jeg er gravid heller, kun at jeg har litt ømme pupper, så jeg er redd for at det er et dårlig tegn også. Vi har blitt gravide etter 2,5års prøving så jeg kommer til og bli så lei meg hvis dette går galt. Kan dere hjelpe meg med noen erfaringer og gode råd? Klem fra ei som ble veldig bekymret nå
Gjest Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Jeg blødde litt rundt samme tid og ble som deg litt engstelig. Det var brunt blod, små mengder og tilsammen varte det nesten 1 uke. Jeg hadde ingen smerter. Men nå er jeg i uke 9 og har fått bekreftet at alt er i orden på ultralyd! :-) Jeg ville ringt til legen eller legevakten og forklart det. Jeg tok selv kontakt med min lege som i første omgang ba meg ta det med ro.
gråmus med stor og liten baby Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 hei! hvis det er noen trøst, blødde jeg litt i uke fem, uke åtte og uke ti med min første.....og alt var i skjønneste orden er hvis helt normalt. men si fra til legen, så får du kanskje ultralyd for å sjekke at alt er ok. jeg fikk det i både uke åtte og ti
kine 24.12.2007 Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Dette fant jeg inne på BIM sine sider ( http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_5_og_fosterets_uke_3_n_lages_navlesnoren ): "Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt. Det kan også være en liten blødning fordi det egentlig var flere egg som ble befruktet, men at de andre forsvinner. Halvparten av alle tvillingbefruktninger ender som en liten blødning i løpet av de første 12 ukene. Det går helt fint med det fosteret som er igjen, så fortvil ikke." Men enig med det andre innlegget. Få sjekket hos lege hvis du er bekymret. Lykke til videre. Håper alt går bra )
Starbucks Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Hei! Jeg blør litt jeg også, har gjort det i tre dager. Vært i kontakt med lege og får mest sansynlig ultralyd på sykehuset på mandag. Det skal også sies at jeg blødde, kke mye men ganske ofte de tre første månedene i mitt først svangerskap også, og da gikk alt bra. Men selvfølgelig blir man urolig, vi krysser fingrene og håper alt går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå