ana baroma Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Magen vokser litt om litt, jeg er 22 uker på vei snart:-) Jeg har kontroll over kroppen min, hormonene er ikke så aktive lenger (bråsinnet er vekk), jeg kan fortsatt gå lange turer og samle styrke til det som en gang kommer. Jeg har det godt med samboern og til og med katten oppfører seg stort sett eksemplarisk. Jeg har overskudd, den lille i magen gir meg hint om at "jeg er her", og jeg føler meg som et helere og bedre menneske enn på alnge tider. Matlysta er på topp, men overdriver ikke likevel. Kort og godt, jeg har det utrolig godt med meg selv! Og ikke nok med det, sola skinner, og hagen ligger urørt, så nå er det bare å begynne å tenke planter og spirer... ha en strålende helg damer!! Forsøk å tenk positive tanker, det er godt for den lille, og ta litt ekstra vare på deg selv i dag!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 ja det e skikkelig deili å være så i topp form altså.... :-) sliter litt med kynnere,men ellers har i det heilt topp....lille nurket der inne bevege på seg titt og ofte...det e en skikkelig deili følelse :-) ha en fin dag du å :-)
Alba44 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Flott med et så positivt innlegg! Så bra formen din er så bra, og at du er så fornøyd om dagen!! Det er jeg også ) Kos deg masse og nyt de tidlige vårdagene )
Mazza** Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 koselig innlegg Her er også alt bare fryd og gammen...men er ikke såå klar for å gå løs på hagen da men..hehe Men du...lurte på en ting...det derre Høie fabrikkutsalget...muligens i Moss sa du...vet du hvor?? Ha en flott dag
ana baroma Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 Mulig de bare har Høyang Polaris, men sjekk på fabrikksalg.no. og finn ut om de er der... Kan jo evt ringe dem og spørre. De har Høyang Polaris, Ittalla osv i Kristiansand... så det KAN jo være at de har det samme i Moss:)
Mazza** Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 hm..høyang er jo rett borti gata her...skal jammen sjekke Takk for opplysningen...
Gjest Ut på tur Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Jeg nyter også dagene nå i solen. Kan endelig gå tur igjen. Bruker 40-60 minutter på mine ca 3 km men hva så? jeg får masse tid ute og jeg får knappe 4000 skritt Kvalmen er nesten helt borte. I magen er det en liten en som nå har blitt mye flinkere til å fortelle Mamma at "jeg er her, har det bra" I dag skal jeg være alene hjemme uten noen avtaler. Skal bare nyte å pusle litt i heimen. Liker å gjøre sånt når været er ok Nyt helgen
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Så moro å se at det er flere som har det skikkelig bra og endelig har fått kontroll over negative følelser osv. skrev nettopp også et happy-innlegg over her.. så ikke dette før etterpå!! kjempe kos å lese disse innleggene! happy hilsning fra....
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 koselig å høre; jeg har det fint også jobber og står på, er kjempeglad om dagen og kan le av ingeting, hehe, har ikke hatt det så bra på lenge så det er koselig med liv inni magen, god helg til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå