Gå til innhold

God helg alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å skumme meg gjennom alle innleggene, men å svare blir etterhvert helt umulig med det tempoet som er her inne:-) Det er flott at det er action her inne jenter - for bare et år siden var det fryktelig stille her!

Grattis med barnehageplass Theo!

Grattis med nye fordeler Snulder;-))

Trøsteklem og støtte sendes i bøtter og spann til attpåklatt en go`gutt - jeg heier på deg og at du får tilbake deg selv snart:-) Husk at du er den eneste som kan sette dine grenser:-)

Velkommen hjem Karo - nå lurte jeg fælt på hvor det ble av deg:-)

Lykke til med "ta tilbake natten-aksjonen" phantis:-)

Nå er det kun 1 uke igjen til Holmsbu og jeg gleder meg masse til å treffe dere alle igjen:-)

Og så er det 8 uker til jeg skal til http://www.roccostudios.com/

Ha en flott helg jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en flott helg du og!!! Du tør å fortelle hvor du skal hen altså!!! Tenk om du plutselig møter på ørten modne damer med "rare" navn du synes du har hørt før.....hehe..

Skrevet

God helg alle sammen!

Skrevet

Attpåklatten :-) Skal du til holsmbu,høres jo bare så herlig ut.Regner med at du skal på spa der.Hvor lenge blir du borte,er det mange som skal reise?Ha en god tur i alle fall og ha en riktig god helg

Skrevet

god helg du å =)

tror det ble en smule for mye for meg alt....men i dag kjennes det bedre ut.tatt noen kraftige valg.men den søvnen ble jammen rappa.har vært smokkedytting hele natta,hehe.å jeg misunner dere som skal på spa...høres veldig fristende ut.men tell ned dagene,og kos dere mens dere gleder og gruer dere ;o)

Skrevet

Vi er en gjeng her inne som skal på Holmsbu neste helg og bare kose oss og nyte dagene:-)

Skrevet

god helg til deg også klatten, og god helg til hun lille med de fine øynene, og til storesøstrene og bartender'n. Kos dere i sola!

Skrevet

Hehehe.......takk for det dritgrei, men han derre bartenderen kan du få akkurat nå, for han har fått omgangssyken og det blir lite lekre drinker av sånt altså:-)

Men ellers så blir det en fin helg, for i morgen skal vi på grilltur med Dailis-gjengen på Alby og det er alltid en suksess:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...