lillebøllaspringmadrass Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 jeg er og våken, er en liten gutt på straks to år som våkna med skikkelig mageknip her... nå kan jeg lukte det har resultert i en solid bleiefylling.. godt for han det.. så nå skal jeg kose meg med bleieskift etterfulgt av frokost.. med tv og lillegutt som selskap.. og BIM da seff:P
påovertid Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 God morgen:) Stakkars lille da. . .Hjalp nok å få tømt seg litt kan jeg tenke meg:) Lenge til termin?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 god morgen til deg og ja. d er 20 dager til UL-termin.. men jeg har alle tegn på at d er føsel på vei den nermeste tiden..jeg mener ULtermin er feil uansett... sist fødte jeg en uke før... og jeg kjenner igjen kroppen sånn den var før jeg fødte sist.. men jeg mååå vente til etter onsdag, da blir lillegutt 2 år og vi skal ha selskap her.. og jeg skal og kjøre opp den dagen.. og jeg mååååå vente til da.. passer bra å føde neste helg, for da er jordmora vår på vakt.. hu bestillte fødsel da:) håper d, for vi vil så gjerne ha henne på fødselen.. jeg fødte når jeg bestemte meg for d sist.. så jeg håper jeg kan kontrollere kroppen litt denna gangen og. jormora mi sier at mange ganger kan man det.. for de som skal føde hjemme,... som har jordmødre med vakter på sykehus og.. de føder nesten alltid bare når jordmora er ledig for hjemmefødsel du er på overtid skjønner jeg.. lenge eller+??? klar for fødsel kanskje da+??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå