♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Og hvordan fungerer dette? Sover babyen bedre nå, enn når den lå på samme rom som dere? Vurderer å ta småen over på eget rom, men er ikke helt sikker enda.. Er nok mest jeg som har litt vondt for å løsrive meg fra han..)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Vi flytta han når han var 4.5 mnd! Det gikk veldig bra! Sov verken lengre eller kortere, men han slapp å våkne når vi la oss! Derfor vi flytta han!
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Vi la jenta vår inn på eget rom da hun var litt under 3 mnd! Sover myyyyye bedre alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hørt at man helst skal ha de inne på vårt rom til de er ca ett år jeg.... pga faren for krybbedød. Tenkte også egentlig å ha min på eget rom, men turte ikke når de sa det på hs.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg holder på å male det nye rommet vårt slik at tuppa skal få det rommet som vi har hatt til nå. Hun er pr idag 4,5 mnd og vil få eget rom så snart jeg er ferdig med å male. Vil tro hun blir rundt 5 mnd da. Og til anonym over: Tror ikke man forhindrer krybbedød ved at man sover på samme rom. Syns det var en rar ting av helsestasjonen å si...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 gikk på det at om noe skulle skje så var man i nærheten.. snu seg, dyne over hode ol....
rødhette* Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Men hvis dere sover vil jo ikke dere merke om dyna kommer over hodet...? Her ble lillegutt nettopp 3 mnd. Vi har nettopp hatt besøk i 2 uker, så derfor har vi venta til nå. Vi skal flytte han inn på eget rom nå. Rett og slett for å få sove bedre.. slipper vi å ligge våkne og høre på alle lydene hans og skravlinga hans på morrakvisten. Tror han vil sove like godt der som på rommet vårt, tror ikke det vil påvirke han i det hele tatt. Han sover jo i egen seng uansett.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 la henne på egent rom når hun var 4-5 mnd. hun sov nok mye mye bedre, jeg sov ikke godt de første nettene. våknet sikkert 100 ganger og sjekket henne:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Babyen vår har ligget en tid på eget rom nå.Det fungerer helt greit. For meg er det helt pyton,men det går greit for gullgutten.De anbefaler faktisk at hvis ikke babyen allerde er flyttet ut fra foreldrenes rom,bør dette gjøres ved 4 mnd og ikke senere enn 6 mnd. Leste dette i BAM tror jeg det var.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Skjønner det, men man merker vel ikke det om man sover selv. Jeg er iallefall så trøtt mellom måltidene til tuppa at jeg sovner og er fullstendig borte helt til hun våkner neste gang. Og sover hun i flere timer enn "normalt" så merker jeg det ikke før hun våkner og jeg ser på klokka. Men det er bare meg da, vet jo at jeg sover ganske tungt. Spesielt nå som man ikke får den sammenhengende søvnen...
Bellen^2 Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Hvis vi hadde hatt et ekstra soverom hadde vi nok tenkt på å få junior over dit snart, han er litt over 3 mnd. Han sover godt i sin egen seng og vi merker at han blir urolig når vi kommer og legger oss.
jente06OGgutt09 Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 jenta vår har sovet på eget rom i 2 uker nå, hun er 4,5 mnd nå.. det fungerer kjempe fint.. hun sover mye bedre... har på babycall så går det bra:)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 Begge mine sønner har sovet på eget rom fra vi kom hjem fra sykehuset, og det har fungert bra her.
Lille Sprell og meg Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 Min ble fem mnd i går, og har sovet på sitt eget rom i går natt for første gang. Det gikk kjempefint - for første gang på en uke våknet han bare en gang om natten for mat.. Og min kjære og jeg sov så veldig godt. Det må jo tilsynelatende poden også ha gjort..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. april 2007 #15 Skrevet 14. april 2007 Kall meg gjerne hønemor, men vi har hatt alle tre inne på vårt rom til de var ca 1 år. Leste et innlegg litt lengre oppe..ang krybbedød og ha babyen i samme rom...det er anbefalt altså. Leste om det senest i dag-her på dib under "tema"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå