bellamamma Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Aaaah - som jeg har ventet!!!!! Og na i kveld - endelig - kjenner jeg de forste sparkene her. En skikkelig livat liten krabat som sparker helt villt i hoyre side av magen. For en deilig folelse!!!!! Er 18+4 idag (trur eg...haha)
Alba44 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Så deilig da!!! Et utrolig følelse )) Gled deg til mange, mange flere!
Mazza** Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 oj såå gøy...venter i spenning selv jeg....er 19+0 idag så det er vel rett om hjørnet.....
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 jeg er 17+4 og har ikke kjent noe enda.. ska på UL neste uke.. håper jeg ikke blir satt noe tilbake for da e d enda lenger til... ÅÅÅÅ gleder meg .. jeg og vil kjenne...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer!! verdens beste foelelse Det blir bare bedre.. og hardere hehee :P utrolige muskler paa dem, selv om de er saa smaa Kooos deg videre med sparkene du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå