Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #1 Skrevet 14. april 2007 Hvordan går det??? Nå sitter jeg spent å venter på at du skal våkne med rier å komme inn her på BIM og fortelle hvordan det går.. Hehe.. Neida.. Men har det gitt seg eller? Klem klem
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 *dytter*... hjalp strippinga mon tro?!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 sitter her ennå gitt=( ikke skjedd noe mer. kroppen min bare lurer meg hele tia. Skal lure sambo til sex senerer i dag. så håper det kan hjelpe litt. strippinga vet jeg ikke om hjalp noe, eneste var at jeg ble sår nedentil. Og jeg sliter skikkelig med å tisse. akkurat som noen presser på urinrøret mitt...Vondt ja...men holder dere oppdatert viss noe skjer=) takk for omtanken deres=)))
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Ja ta å lur han ,kanskje det hjelper på å "skremmer" ut den lille;-)... krysser fingrene for at noe skal skje da;-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 takk=) er så deilig og ha bim..trukke jeg hadde takla en dag uten!!! *klemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå