Gå til innhold

En dag på sykehuset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke bra om dagen...

Våknet opp i dag og følte meg elendig. Såå kvalm, vondt i magen, svimmel... Var hos jordmor og da hadde jeg 2+ på protein i urinen. Og jordmor kaller blodtrykket for grenseblodtrykk.. 140/90. Hadde ikke kjent noe liv heller:( Så hun ringte ahus of jeg skulle få komme inn der.

Og der har jeg tilbragt hele dagen er sååå lei. Ble lagt med registreringer på magen. Hjertelyden var på 130 ca, på onsdag var den jo oppe i 170 da. Men var fordi hun var så rolig i forhold til hun pleier. Var ikke noe galt med hjertelyden. Målte blodtrykk som ikke var såå høyt... Så var det venting.... Etter MYE venting fikk vi komme inn og ta UL. Og alt var bra med babyen. Tok blodprøver også.

Men nå fant de plutselig ikke noe på urinen en gang da???!!!? Og siden BT ikke var så høyt så fikk jeg reise hjem. Hadde ikke fått svar på blodprøvene enda, men de skulle ringe meg om de fant noe på dem.

Så nå er jeg hjemme. Ble ikke noe eksamen på meg i dag.

Skulle egentlig i praksis på sykehjem fra mandag av og 5 uker framover, men det blir ikke noe på meg. Jeg skal slappe av hjemme.

Er dødssliten av den dagen her. Føler meg bare dårligere etter all den ventingen på sykehuset. Fikk ikke noe seng engang, det hadde de ikke. Måtte sitte på en stol. På gangen! Jada... Skjønner ingenting jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! den første urinprøven din kan jo ha vært forurensa.. man skal egentlig vaske seg nedentill.. så tisse litt, så tisse i glasset når man tar urinprøve.. er ikke alltid jeg er like flink til det.. og d er bare de gangene jeg ikke har vært nøye på d, jeg har fått utslag... d er jo bra de ikke fant noe på urinprøven etterpå da... og at alt var bra med tulla. :)

men jeg skjønner du er skuffa over en dag i en ukonfertabel sykehusstol..og at d ikke ble eksamen og praksis på deg.. men d er godt du får hvilt deg nå. så håper jeg at d hjelper og at alt er bra :D

lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...