Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Men det har seg slik at jeg er alenemor for min sønn og nå har jeg funnet ut at jeg er bifil! Dette er ikke noe tull, men velger og være anonym pga at jeg er en ganske aktiv bruker på dib. Er nå forelsket i verdens herligste jente og sammen har vi bestemt oss for og dra til Danmark og bli foreldre. Høres kanskje sykt ut siden jeg allerede har en sønn som har en biologisk far, men vi har tenkt og si at faren hans er også det barnet vi tenker og bære frem er samme far så ikke gutten min reagerer negativt på at han har en far og ikke den lille om det blir noe av det. Syns dette er så vanskelig tema, men jeg er sikker på at vi vil gjennømføre dette sammens. Skal ta kontakt med Stork før sommeren så er det mulig vi er gravide før vi rett og slett aner det. Hva syns dere andre om våre planer??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Ser ikke noe i veien for at dere vil ha barn sammen, det synes jeg bare er hyggelig. Men jeg ville ikke fortalt at barna har samme far. Jeg aner ikke hva slags forhold barnet har med sin far, det virker som det ikke er noe. La oss si det ikke har noe. Da vil hun begynne å undres på hvorfor hun ikke så pappan sin når du så han, og laget ett barn med han. Det er noe barnet vil tenke mer og mer over etterhvert som hun blir større. Men tenk om far ønsker kontakt med barnet igjen. Da får dere ett dilemma. Hvorfor skal da ikke babyen også være med til pappa? Jeg ville heller valgt å være åpen om dette, og sagt at vi dro på ett sykehus og fikk hjelp til å lage ett barn. Den sannheten vil nok uansett komme frem for en dag, og jeg synes det er lurer å bare bruke den. Barnet har da blitt ljugd for, det er det jo ingen som synes er noe koselig. Er vel ikke så mange som synes det hadde vært så morro å finne ut i voksen alder at en har en annen far enn en har trodd. Selv om det blir søster. Det var ikke hel, men halv plutselig.
3 blå Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg synes det er kjempeflott at dere ønsker dere barn, og ser ikke noe negativt på at to damer får et barn sammen som blir søsken til sønnen din Gratulerer med avgjørelsen! Men jeg ville ikke sagt at barna har samme far, der tror jeg dere gjør en liten "feil", det er nok bedre å være ærlige. Er du redd for reaksjonen til barnet?
pøber´n & je Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Er enig med de andre. Ikke si at de har samme far. Men har du akkurat møtt denne jenta, syns jeg det er litt i tidligste laget å planlegge graviditet i sommer. Lykke til
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Dropp planen om å lyve til sønnen din, det slår tilbake senere. Vær heller ærlig og si det som det er, "noen ganger får en mamma og en pappa barn av seg selv, andre ganger får en mamma og en mamma barn, og da må de ha litt hjelp på sykehus"...
Singelmamma og banden Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Så hyggelig at dere planlegger barn da :-) Lykke til, alle tre/fire ;-) Når det gjelder det med barnefar så takler barna sannheten. Jeg har altså snart tre barn med hver sin pappa, og det synes ungene er helt greit. Jeg bor jo ikke lengre sammen med noen av pappaene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå