Gå til innhold

Erfaringer med Simo kombivogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å sett på vogn i dag og falt for denne fjorårets modell. De hadde bare en igjen og får ikke tak i flere så jeg må bestemme meg raskt. Ser her inne at mange har kjøpt vogn, er litt skeptisk på å kjøpe så tidlig men har veldig lyst på denne. Er i uke 23.

Noen som har erfaring med denne??? Står liksom mellom denne og Brio kombi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om valget står mellom Simo og Brio, hadde jeg valgt Simo. Basert på erfaringer vi har gjort i barnehagen jeg jobber i. (vurderer simo selv også jeg)

Skrevet

Vi har arva etter storebror en simo kombi, og den er fin, den:) Litt tung visstnok (ifølge mora til storebror), men det skal vi nok overleve...

Skrevet

Jeg har simo, som ble brukt på forrige unge og skal bruke den nå også. Er storfornøyd. Den er solid, pen , god plass til ungen, bra funksjoner, veldig bra på vinterføre og stabil....

Skrevet

må tilføye at jeg har en amerikansk vogn, (som jeg kjøpte for 5000,- i San Fransisco og den er bra men kan ikke sammenlignes med simo..... så jeg har litt sammenligningsgrunnlag, + at jeg ser mange av mine venner sliter med at ungen må slutte å sove ute etter en stund, for baggene i vognene deres er for små........simo har god plass derimot.... :)

Skrevet

Bare god erfaring med Simo! Er den på salg så bare kjøp spør du meg. Er ikke for tidlig etter min mening. Lykke til :-)

Skrevet

jeg hadde kjøpt :)

Hadde simo kombi til førstemann, 2002, og skal ha simo kombi 07. Er kjempe fornøyd. Tips: Står veeeldig mange innlegg på barnevogndebatten om simo vogner, og sammenligner m brio osv. (Om du orker se litt lenger bak der:) )

Skrevet

Ta en simo du... :) har hørt (tv 2 hjelper deg) at brio ikke er noe særlig mtp snø og kulde...(minusgrader?)

Skrevet

jeg kjøpte selv simo kombi da jeg var i uke 10. Så har egentlig ikke så mye erfaring med den enda, da den bare står til pynt i stua=)hehe, men jeg tror den er veldig bra!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Løp og kjøp. Fjordårets modell er sikkert på salg også. Vi kjøpte helgen etter UL i uke 18 for da var vogna på salg :)

Vi kjøpte Simo Duo. Har ikke hørt om noen som har vært missfornøyd med Simo så da regner jeg med det er bra jeg :)

Skrevet

Vi har fjorårets modell av Simo og er storfornøyd. Stødigere, finere og mer praktisk vogn skal du lete lenge etter:)

Skrevet

jeg har simo kombi vogn og er stooooor fornøyd. venter nr to nå og h*n skal få like mye glede av den som go jenta har nå...

Skrevet

Har også fjorårets kombivogn fra simo. Veldig fornøyd, synes ikke den er spesielt tung heller. God plass i vogna og i baggen. Synes også vogna er tett og lun for vind og ruskevær og barnet skal sove ute.

Skrevet

Har brukt Simo kombivogn til to barn, og den tredje skal bruke samme vogna. Er kjempefornøyd! Synes den er veldig lett å trille, og den har holdt seg veldig godt tross mye bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...