Gjest Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Søren og, noen har likt mitt nick.. Jeg vil være den eneste supermammaen jeg da.. Sendte henne en PM og ba henne pent om å endre nick.. Må være lov det da?
Natteravnen* Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Ja, sjølvsagt bør ho forandre på sitt, skulle berre mangle! hi-hi-hi. -men om det er andre supermammaer her inne så er du er vel den einaste supermammaen til bee iallefall! c",)
Natteravnen* Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Ja, det burde telle med, men du er iallefall einaste supermammaen her på modne, Ja i nicket altså... - Ellers er vi supermammaer heile gjengen her inne!
Gjest Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 du er og blir supermamma du ;o) jeg har jo på en måte "sjælt" nicket til attpåklatten.men jeg viste ikke om henne da jeg kom inn på bim.nå så jeg en dag at enda en heter attpåklatt der inne.kan bli rene forviklingen til slutt,hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Hihihihi........så lenge vi vet forskjellen på oss selv så går det jo fint attpåklatt:-)
Gjest Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Synes kanskje du overreagerer litt nå? Du har kanskje vært her lengst, men du har ikke hedt supermamma hele tiden!!! Bytt nick selv, hvis det plager deg:o) Jeg har ikke problemer med å skille dere fra hverandre!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Smil og vær glad for hver dag som går så skal du se hvor mange venner du får.......
Gjest Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Overreagerer er mitt mellomnavn, visste ikke du det. Jeg bytter ikke nick i hytt og vær, har hatt samme nicket siden lillegutt kom i 2005. Men jeg liker jo å være litt spesiell da.... Åsså var det en veldig hyggelig melding til hu dama Åsså var det litt sånn teit av meg å skrive det, helt klart. Men jeg er desverre ikke helt feilfri, selv om jeg skulle ønske det. Kanskje jeg skal hete superdupermamma til bee?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Hei, min melding var ment til bleieskifteren, men det forstod du kanskje. Hun hørtes så blid ut nemlig.......
Gjest Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Ja, blid, ja.. Jeg skjønte at meldinga ikke var til meg. Men jeg bytta nick jeg, eller endra det litt. Likte det nye nicket. Ha en fortreffelig natt:))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 Må ikke forvirre oss gæmliser med nye nick, er ikke sikkert vi husker det vettø........ Ha en god natt du også
Gjest Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 Døh, så gammal er du jo ikke:)) Å visst du ikke husker det, skal jeg minne det på det:))
Gjest Skrevet 14. april 2007 #15 Skrevet 14. april 2007 Beklager men da har jeg forvekslet deg med en som het miamaja, inntil nylig! Superdupermamma er fint det:o))) God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå