Gå til innhold

Huff litt trist jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kontakt med en superflott jente på dib og vi snakket endel sammens på msn og sendte sms og slikt.

Men så fortalte jeg henne noe i dyp hemmelig het jeg hadde foretatt meg, ikke farlig eller noe, kanskje bare det at hun selv ikke kunne funnet på noe lignende..

Etter den tid så ble ikke alt som før så nå må jeg vel si at kontakten er lik 0 dessverre. Så for all del her kommer en anbefaling fra meg: Ikke si hva som helst uansett hvor mye du stoler på folk du ikke vet hvordan de takler en slik situasjon.

Ps. jeg er ikke lesbisk eller bifil om noen tror det.

Syns det er skikkelig trist at vi ikke har noe god kontakt så når jeg ser nicket hennes så syns jeg det er litt vemodig altså.

Men man lærer så lenge man lever, det fortalte min mor meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid vondt å miste noen en betror nære ting til..

Skrevet

Uff det var trist å høre:(

Men det er ikke slik i alle tillfellene her på dib,jeg møtte morogcroft her og idag har vi daglig kontakt.

Ville ikke vært henne foruten:O)

Hun er helt suuuper!!!!

Skrevet

Det var jo litt leit :/

Men du er sikker¨på at ikke det er noen misforståelser på gang? For ting kan lett tolkes feil, på msn, dib, sms osv... Man hører ikke tonefallet eller ser ansiktsuttrykket til folk- og da kan ting lett misoppfattes.

Skjønner at du synes det er vedmodig. Men hvis det er sånn at hun virkelig reagerte sånn på det du sa, så sier det kanskje mer om henne enn om deg :)

Skrevet

Er ikke lurt uansett og knytte vennskap å dib, minst 50% er falske, de gir seg ut for og være noe annet enn de i virkeligheten er. Bedre med skikkelige gode venner som vet og sette pris på deg som den du virkelig er!

Skrevet

Nå har jeg ikke mistet noen venner her inne på dib siden jeg ikke har fått noe slikt forhold til noen, men jeg mistet mange venner da min far ble drept. Saken skremte mange bort fra meg siden den var så spesiell tror jeg, enda jeg overhodet ikke hadde noe med det å gjøre.

Så tilbake sitter jeg uten min far og 4 venner mindre.

Mennesker kan være merkelige, desverre =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...