Gå til innhold

lengste svangerskapet jeg har hatt...sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff jeg begynner å bli lei av å være gravid nå egentlig. men ikke at jeg vil ha det i gang nå da, for mannen min er bortreist på arbeid et par uker til(kommer hjem på første fly om noe skjer da)

men har liksom gått gravid 1 år nå. mistet i sommer og ble gravid igjen rett etterpå. så det ble liksom så sammenhengende. og så gikk jeg med engstelsen opp i halsen til jeg kom til uke 24. med 2 ultralyder til da. så måtte jeg inn igjen fordi jeg fikk for mye kynnere. og alt ok, men men måtte komme igjen 2 uker etter fordi morkaka lå på kanten. nye engstelser...så var den flytta seg :-) men jaggu må jeg inn igjen...barnet var 8% under vekst..og kom til å være "bare" rundt 3400 gr ved termin????

to første jeg fikk var mindre enn det ved termin da..men men. ok da så skal jeg på ul igjen.

men så var jeg til kontroll igjen i går...joda må jaggu meg komme igjen neste uke fordi fosterlyden var gått ned fra 140 til 125- 133. skal jeg engste meg nå da sa jeg til legen? og så mener du det er ok å vente med kontroll om en uke???

neida var bare at om barnet var lite så kansje det hadde det best ut...sukk.

kynnere med regelmessighet var heeelt normalt vist nok..sterke er de også..men det var vist verre med kynnere enn rier sa legen...han er mann altså ;-)

jeg gleder meg til barnet er ute...og jeg kan ta til med nye bekymringer hehe.

men jaggu meg så sitter jeg her å tenker på at egentlgi er det godt med jevnaldrene søsken...jeg er vist ikke helt god i toppen i dag ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg ,men det ordner seg.. skjønner at du litt "lei" ,synes ikke 3400 er lite jeg da.. det er jo normalt og en fosterlyd på 125-133 er jo å normalt.?! Merkelig, men alle sier jo forskjellige ting.. Prøv å tenk på de positive tingene da:-)... du er jo høygravid så du kan jo ikke ha så lenge igjenn, håper at du klarer å nyte den siste tida de med magen...

Lykke masse til...;-D

Skrevet

hei! jeg synes d høres veldig rart ut jeg.. for alt virker jo normalt spør du meg.. gutten min veide 3210 og var 48 cm når han ble født.. og han var en liten gutt.men helt normal fordet..synes du skal kose deg med tiden du har igjen..:) så lenge du kjenner bevelgelser og spark som du pleier er nok alt i orden:) lykke til!!!

Skrevet

takk det samme :-)

det var liksom det jeg ville frem til da. endelig er det kun 33 dager igjen og alt føles mye lettere. og så må jeg liksom inn igjen for ting jeg ikke har bekymret meg for, og som jeg mener ikke er noe å bekymre seg for. første min var da 48 cm og 3100, andre 49 og 3200 så jeg ser ikke problemet jeg da.

men ikke at jeg klager på de følger med, men blir liksom en grense man kommer til og man vil bli ferdig bare..sukk

ikke ønsker jeg for tidlig fødsel en gang, ønsker å gå til termin, ønsker å kose meg de neste ukene, med nedsunket mage og svangerskap som har gått bra uanset bekymringer. men jeg føler bare at alt blir problemer av. og om hjertelyden var for lav så er det da merkelig at jeg skulle vente en uke da...derfor så dumt hele greia. kansje legen vil ha meg der hehe

bebien har det fint og er helt turbo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...