Mammapudding Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Har hatt litt uhell i dag, smeltet smør som plutselig eksploderte i ansikte mitt og på brystkassa, fikk kjølt ned fort heldigvis men fy fan det svei og har fått små blemmer:( Og i dag var det sikkelig vondt å få sprøyte:( Nei nå er jeg glad denne dagen er over!! Noen andre som har hatt uhell i dag?
Alba44 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Høres ikke ut som dagen var helt topp for deg, nei...Håper på en bedre lørdag i dag da ) Tenkte ikke over at det var den 13. i går, jeg...hehe.
spirenr 2 er gutt! Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg tok meg fri fra arbeid noen timer for å nyte finværet og ha litt tid for meg selv. Etter å ha kjørt fra kjøpesenteret jeg shoppet litt i, hørte jeg plutselig en rar lyd fra motoren. Stoppet for å høre om det var fra min bil. Det var det. Ringte mannen min (som er hobbymekaniker) og han sa at jeg kunne kjøre de 6 km til verksted som vi bruker. Etter å ha kjørt 3 km stopper plutselig motoren! Midt på riksveien! Jeg klarte ikke å svinge inn til kanten da det var litt motbakke og ja motoren virket jo ikke. Hoppet ut og ringte forsikringsselskapet mens jeg satte opp varseltrekanten. Dette var midt i rush trafikken!! Stress!! Falken brukte 1,5 timer for å komme frem til bilen siden jeg skapte litt kaos...... De sa dette til og med på radioen!! Flaut!! Typisk fredag den 13!!!!!! Det var startmotoren som ble ødelagt.... Så nå står lynet mitt på verksted. Jeg må legge til at det var bare 1 person som spurte om jeg trengte hjelp! Helt sprøtt at ingen kunne hjelpe meg å dytte bilen 100 m hvor det var et sted å stå uten hinder for trafikken. Men hver gang jeg prøvde å stoppe en bil (i rushtrafikken er det jo ikke så fort trafikken beveger seg) så folkene bare bort. Ja,ja tenkte jeg - da får bilen bare stå i veien.. Håper dere andre hadde en bedre dag!
Gjest Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg hadde en kjempe fin dag jeg:) Gifta meg:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Mazza** Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Har hatt mye uhell på fredag den 13 jeg...en gang kjørte jeg over en svart katt med mopeden min , og knuste speilet....hadde alle tinga mine i en pose på styret og måtte rase rundt i veien ( trafikert) og plukke stæsj....speilet knuste også forøvrig.... i tillegg gjorde en gammel flamme slutt på fredag den 13...og det var helt sykt kjipt husker jeg.... Men idag var det lykkedag...ul overstått ,alt bra med den lille gutten i magen
*dragonfly* Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 taket på barnehagen til ungen min raste......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå