Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 men er det noen sm har peiling på om man MÅ ha forlovere når man skalgifte seg hos sorensskriveren..vi vil holde det hemmelig;)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 du må ha 2 vitner... det er ihvertfall det jeg har hørt!
VinterSol+2 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 du må ha vitner ja. Men det er mulig at sorenskriveren kan stille med vitner for dere. ang forlovererklæringa er jeg ikke helt sikker, men det kan sikkert ordnes, snakk med sorenskriveren om det:) -og gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 okei..takk for gratulasjon og svar..skal ringe sorensskriveren og høre vi:)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Tror også du kan få sorenskriveren til å oppnevne to vitner for dere. Dette er da to personer dere ikke kjenner fra før som blir deres vitner på papiret. Dere har da ikke mulighet til å velge vitner selv. Men det er et alternativ til å måtte fortelle til venner og familie at dere skal gifte dere. Vi giftet oss i tinghuset, kun med to selvvalgte vitner tilstede (venninnen min og kameraten til mannen min). Ingen andre av våre familier/venner visste at vi skulle gifte oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå