IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 det presser sånn i rompa. kjennes ut som jeg må "nr2". Men må ikke det heller. og når det holder på klarer jeg nesten ikke gå. det brenner i ryggen og magen strammer seg innimellom,kjennes ut som hoftene skal røskes fra hverandre og det "iser" i skambeinet, men det gjør ikke vondt lissom. har vært og blitt strippa i dag, så vet ikke om det kanskje fikk noe igang her. håper virkelig det er tegn på at fødselen begynner av seg selv.... noen andre som har det sånn eller som har hatt det sånn..???
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Babyen som synker lengre ned i bekkenet kanskje, bra tegn det
**My little Miss drama and I** Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Vet desverre ikke ,men det høres ut som noe skjer;-).. håper det da... siden du ble strippa i dag så er det jo fullt mulig... håper du får vondt snart da;-P... hehe.. lykke til...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 skal krysse fingre og tær for at det er noe på gang for deg...... Kan jo love godt da, med 7 dager over og stripping.......
har fått lita pia Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 heisan..tror det er fødselen jeg...det var sånn min begynte hvertfall...satt over en time på do,men det hva nok ikke det..noen timer senere hva babyen ute:)
Blåbærlyng Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg ble også strippa i dag og har knapt vært bevegelig siden. Merkelig følelse... Men jeg er vel egentlig like blank som deg. Får vel bare vente og se hva som skjer.
mille80 Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Oioi:) det er ikke gutten som vil ut da:) så slipper du igangsetting på mandag.. krysser fingrene for deg
PintSizedDictator Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Har ikke for vane å ønske smerte på andre men... *ønske hardt* Lykke til...håper det starter av seg selv da:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2007 æsj....våkna opp og ingenting mer har skjedd..=(( ble kjempe skuffa. Men har fortsatt vondt i hoftene da. og i hue....*syte,klage* men det er fortsatt i dag og i morgen igjen. alt kan skje. prøve og være litt optimist....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå