er en haletudse :) Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Når denne berømte proppen går gradvis, hvordan i alle dager kan man merke det? Og hvor lang tid etter at den er gått tar det vanligvis til man føder?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 slimproppen har ingenting med fødselen og gjøre egentlig. så ikke ta det som et tegn på at fødselen er på gang. da blir du bare skuffa viss det ikke skjer noe. mange som ikke mister slimproppen og mange som ikke merker det.. men for din del så håper jeg det skjer noe og at du slipper og gå over...=) lykke til=)
Mirakelungen Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 jeg skulle til å skrive noe av det samme som iz_184overtid osv skrev...
er en haletudse :) Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Takk for svar Har ikke termin før 26 april. Var på ultralyd for 2 dager siden og da sa legen at babyen lå så langt nede i bekkenet med hodet at han ikke kunne se det ordentlig 3 generasjoner før meg har født 2-3 uker før tiden, det trenger jo ikke nødvendigvis være arvelig, men går å kjenner på en rar følelse i kroppen og (inbiller meg?!) tror proppen har gått.....Hmmm, vente, vente, ikke så flink til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå