Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 er dette vanelig?? jeg er ganske stor til å bare vært 15+4. men skulle trudd jeg var over 6 mnd jo!! og på slutten a dagen er jeg utrolig sliten i rygg og mage..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 hmm er nok ganske normalt mange faar stor mage tidlig, som ofte forsvinner igjen litt senere. foer den popper opp igjen.. har noe med hormonene aa gjoere det har ogsaa mye aa si om man er hoey eller lav.. og hvordan babyen ligger og seff vil jo magen ofte vise bedre naar man er tynn :) Saag paa bildene dine, og du er jo slank, saa det er klart det kan vaere en grunn til at magen vises fortere da For aa vaere helt aerlig saa synes jeg ikke magen din var saa svaaaer... hehe:P Ikke noe vondt ment eller noe!! og ikke noe jeg sa for aa vaere slem .. Men den viser Magen din skal bli myyye stoerre enn den er naa :) Men du er jo slank til vanlig, saa det er klart det foeles ut som magen er kjempe stor med engang den vokser :) Syns du hadde en kjempe fin mage jeg:P Ryggen kan bli vond for mange tidlig... den faar jo automatisk mer belastning naa som man er gravid.. har egentlig ikke noe spesielt aa si om det.. heh.. Uansett.. lykke til med den voksende magen din!!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 hei, har sett bilde av deg, du er sånn svai i ryggen som meg...jeg fikk oxo veldig tidlig mage.. Jeg bærer barnet langt utpå magen, det gjør nok du oxo....du kan jo se min mage nå i uke 20, har nettopp lagt inn... syns du har fin mage jeg da:)
fox`y Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 vart stor fort jeg oxo. å er utrolig sliten fortiden,føles som all energien er dratt ut av meg..har vært slik siden uke 9... er veldig sliten når kvelden kommer for d blir lite slapp av tid på dagene.. d er ganske vanlig å være sliten i svangerskapet..noen har masse energi og noen mindre.er litt forskjellig.. håper du får litt mere energi ettervert og lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå