Gå til innhold

blir så fort sliten.. er bare 15+4...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette vanelig?? jeg er ganske stor til å bare vært 15+4. men skulle trudd jeg var over 6 mnd jo!!:)

og på slutten a dagen er jeg utrolig sliten i rygg og mage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm er nok ganske normalt :) mange faar stor mage tidlig, som ofte forsvinner igjen litt senere. foer den popper opp igjen.. har noe med hormonene aa gjoere :P det har ogsaa mye aa si om man er hoey eller lav.. og hvordan babyen ligger :) og seff vil jo magen ofte vise bedre naar man er tynn :) :)

Saag paa bildene dine, og du er jo slank, saa det er klart det kan vaere en grunn til at magen vises fortere da :) For aa vaere helt aerlig saa synes jeg ikke magen din var saa svaaaer... hehe:P Ikke noe vondt ment eller noe!! og ikke noe jeg sa for aa vaere slem .. Men den viser :) Magen din skal bli myyye stoerre enn den er naa :) :)

Men du er jo slank til vanlig, saa det er klart det foeles ut som magen er kjempe stor med engang den vokser :) :) Syns du hadde en kjempe fin mage jeg:P

Ryggen kan bli vond for mange tidlig... den faar jo automatisk mer belastning naa som man er gravid.. har egentlig ikke noe spesielt aa si om det.. heh.. :P

Uansett.. lykke til med den voksende magen din!! :)

Skrevet

hei, har sett bilde av deg, du er sånn svai i ryggen som meg...jeg fikk oxo veldig tidlig mage..:) Jeg bærer barnet langt utpå magen, det gjør nok du oxo....du kan jo se min mage nå i uke 20, har nettopp lagt inn...

syns du har fin mage jeg da:)

Skrevet

vart stor fort jeg oxo. å er utrolig sliten fortiden,føles som all energien er dratt ut av meg..har vært slik siden uke 9... er veldig sliten når kvelden kommer for d blir lite slapp av tid på dagene.. d er ganske vanlig å være sliten i svangerskapet..noen har masse energi og noen mindre.er litt forskjellig..

håper du får litt mere energi ettervert og lykke til videre i svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...