NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Er i uke 10+5 .. har hatt litt sting.. eller håll lignende smerter/ubehag i dag.. går foran like over skambeinet.. nederst i maven. også kjenner jeg det bak i korsryggen.. hva er dette?? jeg blør ikke.. men når jeg gikk på do nå så kom det masse hvitt utflod... uff ... liker ikke at det skjer noe som jeg ikke vet hva er.. noen som har opplevd noe lignende??
Spire i magen ツ Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 jeg har hold/smerter på samme plass flere ganger.. hva det er veit ikke jeg, lurer på om det strekker seg eller noe jeg?!? er i uke 18 nå Utflod skal vell ikke være farlig siden man ikke blør kan man tro
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 tusen takk.. det er bare det at jeg reagerte over smerter og økt utflod samtidig.. hadde du det så tidlig som meg da ?..
Spire i magen ツ Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Ja faktisk.. å har det enda hihi.. så tror ikke det er noe galt i det men.. Lov å bli det da men jeg vill si det ikke er farlig.. kan hende noen mener noe anna men.. min erfaring iallfall
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 takk .. ble litt beroliga no... ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå