Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 er d like normalt å ikke lekke fra puppene,som det er å lekke?det står jo over alt at det kan lekke litt av puppene nå.betyr det at jeg ikke får melk og ikke kan amme??er foresten i uke 34.
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg lakk litt i begynnelsen ca fra uke 16 - 20 men da stoppa det. Har født nå og melka kom den... så tror ikke det har noe å si. ikke på meg i alle fall. Håper det gjorde deg litt klokere.. hehe
VinterSol+2 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 jordmora mi sier at den virkelige melkeproduksjonen ikke egentlig begynner før 3 dager etter fødsel, så du trenger ikke bekymre deg:) Like normalt å lekke som å ikke gjøre det..
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk ikke blankt råmelk i puppene før jeg var ca uke 30. Men jeg måtte klemme en stund før det kom noe. Lakk aldri. Men nå, etter fødselen er det "free flow"
Töddel Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg har ikke lekket en dråpe i noen av mine svangerskap og har ikke hatt noe som helst problemer med amming. Melka kom dag 2 etter fødselen hos meg.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Har ikke HI tidliger i dag spurt om lekking fra puppene tidliger i ettermiddag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå