Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Begynte i går kveld... Samme om jeg står, sitter eller ligger. Pulsen er høyere enn den pleier også. Kjenner masse liv, og er i 22 uke. Flere?
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg er i uke 17 nå, har vært i kjempeform helt til nå i påsken. Da begynte jeg med sterk hodepine, skikkelig dunk-dunk-dunk i hodet. Har hatt det mer eller mindre nå i en uke og det er slitsomt. I tillegg kommer innimellom "anfall" hvor pulsen stiger opp til rundt 100 og det kjennes som om hjertet slår så hardt. Kjenner det i hodet, nakken, tinningene og brystet. Slitsomt og ekkelt. Jeg ringte til fødeavdelingen og spurte og de sier at det er ikke så unormalt. Kommer av økt blodvolum og hormoner sa de. Ikke farlig, og det er ikke fare for høyt blodtrykk eller svangerskapsforgiftning så tidlig. Hvis du er usikker så kan du ringe til fødeavdelingen og spørre så tar de deg inn til en undersøkelse hvis de mener det er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå