Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Sitter å roter litt på ebay, men blir jo egentlig ganske lite handling på meg, finnes altfor mange selgere å velge mellom! Har dere noen favoritt-selgere å anbefale?
Trollet73 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Det kommer jo helt an på hva du er ute etter da. :-)
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Brads, ribbons, 12*12 ark, stort sett alt egentlig. Kjøpte meg et par dies til QK tanga mi igår, så noe fikk jeg jo gjort da Selgere er det jo forsåvidt ikke vanskelig å finne, men må nesten være noen som ikke krever skjorta i porto&ekspedisjon - og da blir det fort litt verre.
Trollet73 Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Ja, huff den portoen... Noen selgere krever unaturlig høy ekspedisjonsavgift, og det virker som om de vil skremme bort europeiske kunder. Jeg har handlet mye brads av mrsDoobie på ebay. Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fått. Ark kjøper jeg ikke på ebay, men i amerikansk scrappeklubb. Det samme med fibers. Dies kjøper jeg på Bikuben på Strømmen.
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Har ikke hatt problemer med s/h for småting som brads og eyelets, er ganske mange som er rimelige på det, heldigvis, men skulle finne meg ark - og det var jo en historie for segselv... Tenkte jeg bare skulle bestille bazzil-ark fra... hum.. familieminner.no heter det vel, gjøre det enkelt for megselv - er ikke akkurat storforbruker uansett. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå