SpiseLise Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Er du sikker på at det er virus, og ikke vanlige cookies eller no? Og hvordan vet du at det kommer herfra?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Jeg er nesten kun inne på dinbaby.com Dessuten kommer det opp advarsler hele tiden nå om at jeg ikke bør fortsette på denne siden. Men er man avhengig så er man avhengig=)
SpiseLise Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Ikke for å være utidig på noe slags vis, men er det noen andre som bruker maskinen, som kanskje er på andre type sider? Det at du får advarsler, er det fra firewallen? Altså Norton, McAfee eller lignende? Da kan det i såfall være at sikkerhetsnivået er stilt for høyt. Du kan klarere dinbaby.com som et sikkert område inne på antivirusprogrammet, så slipper du advarslene.
Gjest Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Grunnen til alle advarslene er all reklamen, det er faremomenter og derfor reagerer maskina:) Er glad i macen min jeg, nesten het virusfri hverdag!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2007 Jo det er flere som bruker datamaskinen. Men dette problemet har forfulgt oss fra datamaskin til datamaskin og det eneste jeg er inne på konstant er dinbaby. Men nå ble jeg så trøtt at jeg ikke gidder tenke. Maskinen er ulidelig treg til tider og det er plagsoooomt ! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå