Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Noen som kan anbefale en? Til hvilken pris?
oui-oui Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg anbefaler Grete Daling. Husker ikke hva jeg betalte, men mannen min ble i alle fall veldig rørt da hun sang i kirka :-) Han visste ikke om det på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Da får jeg prøve å finne henne:) Hvilke sanger sang hun for dere?
oui-oui Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 The Rose og Ave Maria. Førstnevnte sang hun spesielt nydelig, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Grete Storberget Eriksen (tror jeg hun heter) er også flink.
Margot Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Ta deg en tur på musikkkonservatoriet som ligger i Olavshallen. Der er det spekket med unge halvproffe talenter som sikkert tar på seg et slikt oppdrag. Du kan jo la dem prøvesynge for deg også:-) Heng opp en lapp der og jeg kan love deg at du finner en du kan leie. Hvis du skal ha en mannlig sanger så er Bjørn-Thore Vågan en god kandidat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå